OurFashion

OurFashion - Amikor az álomcipőd integet

2008.június.09. 12:20

*Bianka*

14 komment

Már ezer éve kerestem egy fekete elegáns vászoncipőt. Ez volt a tavasz nagy kihívása (ami nyárba torkolott). Tegnap elindultam az Ázsia Centerbe venni aranyos bádogedényeket (van ott egy isteni lakberendezési bolt, ez a másik gyengém a divat után). Kanyarodok be a bolt felé, amikor meglátom Őt: A tökéletes cipőt. Fekete vászonból van, a sarka és az orra pedig lakk. Ennél gyönyörűbbet és tökéletesebbet el sem tudok képzelni. Szinte integetett felém a többi gagyi, és giccses aranyozott és sárkányos kövekkel teleagatott lábbeli közül. Amikor mondtam az eladó csajnak hogy azt szeretném megpróbálni, mondta van sokkal díszesebb, miért pont ezt? Ennek örömére, hogy neki nem tetszett a cipője még alkudni is tudtam így 3200 Ft-ért hoztam el. Az sem baj ha két hétig lesz hordható, ennyi pénzért. Természetesen ahogy megszereztem a zsákmányom, már nem érdekeltek a bádogedények....

Megosztás:
14 komment

Címkék: cipő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.09. 12:25:58

Bianka, erre csak egyet tudok mondani: tagadhatatlanul szép! :)

(és ennyi pénzért?!)

Gratulálok hozzá!!! :)

Éva 2008.06.09. 12:47:28

Hát Biám te mindenhol találsz szépet!:D
gratu!legközelebb megyek veled, hátha az én cipőim is neked integetnek!:S
jah és tudom kissé off, de gratu az oldalhoz;)

sourcherry 2008.06.09. 12:47:56

Ez tényleg nagyon szép, és eszembe nem jutna, hogy honnan van, nagyon megtalálod ezeket a kincseket, emlékszem a múltkori csíkos szoknyádra is :) Én tegnap Vichy krémért ugrottam ki az Ázsiacenterbe, nem volt időm- erőm- lehetőségem körülnézni, de a cuccok 90 százaléka tényleg félelmetesen rikító és borzalmas, de láttam például egy nagyon helyes fekete- fehér csíkos kisnacit, nevetséges összegért... még lehet hogy vissza is mászok majd érte :)

Démétér 2008.06.09. 12:50:07

Nagyon szép cipő, Istenem, miért nem jut eszembe az Ázsiacenterbe kimenni? :) Köszi, hogy eszembe juttattad!

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.09. 12:50:08

én is vettem még egy sortot is 1000 Ft-ért. ha van enegriája az embernek akkor lehet találni pár jót. Éva köszi :). és viszagidőszak után tényleg kimehetünk együtt!

ingrid 2008.06.09. 13:15:06

Hali, elárulnád a bolt nevét/helyét?
Nagyon szép a cipő.
Esküvőre megyek, uh külön öröm lenne, ha valami világos színben (bézs, tejeskávé) is lenne ilyen...

Éva 2008.06.09. 13:22:22

én már végeztem, de amíg te az elméd élességéről végső tanúbizonyságot teszel, én gyűjtöm a pénzt!;)

**Anna** 2008.06.09. 13:57:55

Bia megyek veled én is.már csak a bádogedények miatt is:)

Lolita. 2008.06.09. 16:02:35

Ez a cipő nekem is megvan : D
Szerintem tiszta jó,bár én vidéken vettem 2990.-ért.De ez semmit nem jelent.
Ja és ha valaki ellátogat zaraba,bizony a cipők között fel lehet fedezni ugyanezt a cipit : D
Csak belül zara cimke van.Ennyi.
Úgyhogy ha valaki kérdezi tőlem honnan van: Zaraból : )
Megszólalásig ugyanaz.
Nekem pár hetes,de még semmi baja nincs.Szerelem *-*

Scala 2008.06.09. 19:58:57

Lolita! Igazad van! Azt kell mondani!

Ez a cipő nagyon Biankás! ;-)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.10. 09:23:42

Szia Bianka!

Tudom, hogy elfoglalt vagy meg vizsgaidőszak és én drukkolok is neked nagyon nagyon, de ugye fel fog kerülni a szandálka, amit küldtem? :)

marcipántorta 2008.07.18. 17:02:59

ez a cipő zarában igényesebb kivitelben, magasabb csini sarokkal.
de ez is jó :)

pendulum 2009.04.29. 01:10:28

nekem is van ilyen, egy éves és semmi baja. eddigi életem legkényelmesebb magassarkúja. és a zarában TELJESEN ugyanezt árulták, 10ezer forintért. semmi különbség nem volt, tudom, mert ez volt rajtam amikor zarában láttam...

mexallott 2009.11.05. 21:42:43

ez talán most nem teljesen passzol ide,de az "ördög Pradát visel" című film elején van egy csizma:barna,magassarkú,felül csatos.Valaki nem tudja,hogy ki a tervező?
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása