OurFashion

Love or hate

2008.június.09. 23:53

**Anna**

13 komment

Maxiruha felfedezőutam során akadtam rá erre a fotóra. Nekem nagyon határozott véleményem van erről az outfit-ről, de nem akarlak befolyásolni benneteket. Tehát love or hate Scarlett Johanson öltözéke és kinézete?

( Ja és hol lehet? Nem nagyon értem ezt a hátteret)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.10. 07:57:33

Azthiszem ez egy Imitation Of Christ divatbemutatón készült kép lehet. (háttérben: készülődő lányok és sminkesek stb. . .)

Kicsit furcsa ez a szett, de nekem a farmer és a szandálcipő tetszik valamiért. . .

lizi 2008.06.10. 08:44:43

Hát nem tudom, gondolkozom egy ideje, hogy jó-e vagy nem. De szerintem akkor sem a legelőnyösebb viselet. Ez a magas derekú nadrág megint csak a magas vékony lányoknak állhat jól. Úgyhogy én maradok a jól bevált csipőfarmernél. :)

Zsófi 2008.06.10. 09:25:14

Szerintem nem jó.A farmerral nekem nincs is gondom de ez a fehér melltartó fekete trikó..no!
Mondjuk lehet h már ez az alapszabály is megdőlt..

Flow 2008.06.10. 11:00:16

A világért sem szeretném bántani a kisasszonyt, de ez a complé leginkább egy mosónőre emlékeztet. Sorry, absolutly hate...

dzsuli 2008.06.10. 11:24:25

Scarlettnek tényleg az 50es évek állnak a legjobban, de ez most slampos, juj az a melltartó:S

**Anna** 2008.06.10. 11:33:36

tééényleg nem kell bocsánatot kérni ha hate. én körülbelül 5 percet nevettem, mire eljutottam odáig, hogy lementsem a képet...

zs 2008.06.10. 15:30:02

fehér melltartóval??
a cucc jó, de scarlett haja+sminkje sokkal inkább LOVE

Scala 2008.06.10. 16:07:59

Szerintem is divatbemutató!

Nem tudom milyen szabály dőlt meg, de ami gáz, az gáz: ilyen fekete trikó alá (ahol átlátszik), kéretik:
1. fekete
2. arany (mint a kis minta) melltartót venni...

Amúgy éljen a csípőfarmer, szerintem is!
Haja és smink: nagyon jó...

Az egész összhatásban: nem a korai Madonnára akar hasonlítani?!

agica 2008.06.10. 18:30:05

A fehér melltartó nekem sehogysem jön a képbe,még trendin slamposnak sem mondható.A szett amúgy nem lenne rossz de sztem neki nem ez a legelőnyösebb cucc.A haj ok a smink nem.A L'oreal szájfényreklámban az a narúr smink+szájfény sokkal jobb neki...a vörösz rúzst szerintem hagyjuk meg christina a.-nak és gwen stefaninak...
sorry...hate....

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.10. 18:32:52

imádom Scarletet de a mosónő kifejezés valóban találó erre a szettre. én hate

pdjames 2008.07.27. 21:45:30

Alacsony nők ne hordjanak olyan outfitet ami kettévágja őket középen és a tartása sem előnyös, egy magasabb és kevésbé x-lábú nőn lehet, hogy jól állna ez a szerelés, de persze nem fehér melltartóval. Az a fehér ruhás nő a háttérben nagyon durva.Elkeserítő, hogy ez a hivatalos szépségideál.

lilamania 2008.09.01. 16:34:29

nos ez kicsit semmilyen, vagyis hogy nagyon semmilyen :)

jaxxodeath (törölt) 2009.03.15. 14:56:27

egy az egyben úgy fest, mint egy rossz prosti...
amúgy sem csípem scarlett johansson ,,stílusát" (mármint a stylistjáét), de itt aztán tutira nem nézett tükörbe
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása