OurFashion

The Hills

2008.június.08. 08:55

fashionista

19 komment

A Szex és New York mellett a kedvenc divattal foglalkozó sorozatom a The Hills. Minden kedden reggel felmegyek, és megnézem az Mtv oldalán a legújabb reality epizódot a 4 korombeli lányról (Laure, Heidi, Audrina, Whitney), akik fantasztikusan öltözködnek, de sajnos igazi butuska, amerikai libák. De a ruhák tényleg jók, mert a 4 szereplőből 2 (Lauren és Whitney) a teen Vogue-nál volt gyakornok, azóta pedig a People's Revolutionnél vannak. A már említett Lauren saját kollekciót is piacra dobott, ami nagyon Melindás Fashionistás. Letisztult vonalak, klasszikus formák, tehát cseppet sem harsány vagy közönséges.

Ti nézitek a The Hillst? Ismeritek a lányokat, vagy a ruháikat?

Lauren Conrad Beach Butterfly kollekciója:



A 4 lány együtt sosem látható a "catfightok" miatt, így ezen a képen csak Lauren, Audrina és Whitney szerepel:


A megtestesült gonosz: Heidi




Megosztás:
19 komment

Címkék: tervező the hills lauren conrad

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.06.08. 09:42:12

Heidi Heidiwood kollekciója azért maradt ki, mert ő a "megtestesült gonosz"? :-D

Fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.08. 09:54:11

Whitney Eve and A kollekcióját sem írtam bele, mert csak akkor szeretnék a témába mélyebben belemenni, ha kiderül, hogy 3 embernél több ismeri őket :)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.08. 09:58:24

Legalább tudom, hogy rajtam kívül még legalább egy ember (Te) képben vam a The Hillsel kapcsolatban :)

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.06.08. 10:00:27

Valamennyire. De a lányok elképesztő módon antipatikusak... Heidi és az ő Spencere különösen... A ruhák meg (mármint az "általuk" tervezettek) jók, csak ennyi pénzért azért van egy kicsit jobb is, pl. a Bitten.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.08. 10:10:12

Heidin és Spenceren rengeteket nevetek, az a fickó igazi "drama queen". Nagyon szeretem Lauren öltözködési stílusát, nagyon letisztult és klasszikus. Plusz a frizurája és sminkje is sokszor ad ihletet nekem. Az ő ruhái viszont nagyon drágák, több száz dollárba kerülnek. A Heidiwood van Bitten árban, de az meg nekem túl közönséges.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.06.08. 10:18:44

Az a páros... a beállított, nyálas fotóikkal...

Igen, Lauren Conrad ruhái nekem aránytalanul drágák (akartam is írni, csak az ujjaim sokszor gyorsabbak, mint a gondolataim).

Scala 2008.06.08. 11:06:32

én nem tudom kik... :-(

így a fejük alapján átlagos buta libáknak tűnnek...

Scala 2008.06.08. 11:08:14

jaj, csak most olvastam, h. Te is azt írod, "butuska amerikai libák", sorry az ismétlésért!

legalább látszik, hogy átjött az üzenet! :-)

henci 2008.06.08. 13:03:18

engem Speidi-ékkel az őrületbe lehet kergetni, de a többieket bírom :) LC ruhái viszont közel nem érnek annyit, mint amennyit kér érte - gondolom azt gondolta, hogy a 'hírével' mindent el lehet adni

horsi 2008.06.08. 17:25:12

Jajj, én imádom őket! :) Lauren ruhái nagyon jól néznek ki, csak drágák, csinálhatná őket Bitten árban. Heidi ruháiban meg nincs semmi extra...
Engem is meg szoktak ihletni az öltözködésük! :)

dzsuli 2008.06.08. 17:26:49

hmm, eddig nem ismertem, de bele fogok nézni:)

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2008.06.09. 01:58:04

Látom, nem csak az én perverzioim az ilyen értelmetlen, amerikai tinikröl szolo sorozatok. (mint pl a gossip girl, vagy a pussicat dolls válogatás) Megnyugodtam, nem vagyok abbnormális. :)

lizi 2008.06.09. 10:01:42

És miről szól a sorozat? A klasszikus "végigkövetik a mindennapjaikat" tipusú?

Voguegirl 2008.06.29. 22:32:37

Ti hol nézitek a gossip girl-t és a hills-t???Amíg a régi MTV volt addíg néztem.

Andreew 2008.07.14. 20:36:07

Én is nézem! Érdekes megnézni mondjuk a Laguna Beach első pár epizódját (ebben a sorozatban bukkant fel Lauren Conrad) és a mostani részeket. Fura, hogy 2-3 év alatt mennyit gyúrt rajta a pénz és Hwood Mindenki oda van érte, hogy milyen szép lány, közben pedig azt is lehet olvasni, hogy a haja varratott, minden reggel fodrász lövi be, mániákus diétázó, és így tovább. Mókásak ezek a sorozatok, de csak annak, aki nem hiszi el, hogy ebből bárminek is köze van a valósághoz. Mint mindennek, van persze sok pozitiv és negativ oldala is.

Kate Morgan 2008.08.02. 14:56:06

sziasztok!!

Nem kell annyira fikázni Laurent mert egy nagyon aranyos és barátságos egyéniség !! A ruhátat amit tervez azok pedig nagyon jók és szépek!! Én kiállok mellette mert én személyesen is találkoztam vele és nekem barátnőm is!!Az irigység beszél belőletek hogy nm lehettek L.A.ben és nm viselhetttek méreg drága ruhákazt mint mi!!Lauren haja nincs varrva hanem saját haja van ,és nm diétázik mert még nem láttad őt igazán enni ,mert tud és sokat is! És a ruháinak az árát nm ő szabályozza meg hanem a cég amely a piacra dobja!!

Bocs

sziasztok


xoxox

Kate
from L.A

Andreew 2008.08.04. 14:10:58

Milyen menő, külföldről ír, és van magyar billentyűzete... :O

G. 2008.10.02. 16:09:03

Mekkora kamu ember vagy te Kate. :)
Szánalom. Én is néztem a The Hillst amíg volt Mtv-m.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása