OurFashion

Love

2008.június.08. 23:48

**Anna**

8 komment

Ez nem eldöntendő kérdés.Megtaláltam a szerelmet az ebay-en!!!Persze csak a Szex és New Yorkban látott jelképekkel bíró kulcstartóra gondolok most. Annyira megörültem neki, hogy gondoltam azonnal meg kell osztanom veletek. Csak 133 dollár...

Megosztás:
8 komment

Címkék: szex és new york

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vargazsuzsa 2008.06.09. 11:49:57

Juj, nekem is kell egy ilyen! De még sosem mertem e-bayről rendelni, nehogy megbabrálják a hitelkártyát...

Zsófi 2008.06.09. 12:20:43

Erre már én is ráfigyeltem amikor Lily esküvői táskáját kerestem.Akad olcsóbban is, ki tudja az mennyivel gagyibb mint a többi untánzat..én nem.

vargazsuzsa 2008.06.09. 12:27:42

Nincs valaki, aki licitálna, rendelne és utalna helyettem? A fizetést bevállalom. :)

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.09. 12:40:31

nekem nincs dombornyomásos bankkártyám, ezért csak magyarországról rendelhetek. lehet hogy ez a szerencsém, mert így nem kattanok rá az ebay-re.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.10. 18:52:13

vargazsuzsa: a Paypal a megoldás a bankkártyás félelmeidre, mert akkor egy transzferállomáson át utalod a pénzed, és aki kapja az összeget nem látja sem a kártyád számát, sem a megadott azonosítodat, és vica versa.

vargazsuzsa 2008.06.11. 13:05:24

Hát ehhez még kell egy kis utánajárás, de beindította a kerekeket az információ.
Egyébként a mostani problémámat már megoldottam, az egyik Szex és New York fanatikus ismerősöm tudomására juttattam, hogy létezik ilyen kulcstartó, és már intézi is a rendelést (magának és nekem is)!
:D

Kittylinda 2008.06.12. 14:10:02

Sziasztok én is találtam egy ilyen kulcstartót a következő címen: csak 25 dollár!!!!!!
shop.seenon.com/detail.php?p=61237&v=sso-satc
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása