OurFashion

Hétvégi extra nagy Love or Hate?

2008.június.07. 11:28

*Bianka*

11 komment

Mivel a shopbop.com - on nagy leárazások vannak, úgy döntöttem összegyűjtök Nektek pár édekes cipellőt. A kérdés ismét egyszerű, de most sok darabon át kell rágnotok magatokat. Love or Hate?
Courtney Crawford cipői nagyon Biankásra sikeredtek, és Pedro Garcia selyemcipőjét is elfogadnám városi rohangálós napokra.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.06.07. 11:51:58

most csak ami Love, és amit szívesen elfogadnék:
- a legelső pink cipellő és
- a 150 dolcsis l'autre chose, a fekete/s.kék masnis! Éééédes.
a Pink meg dögös!

a többiről amikor időm lesz, van köztük nagy hate is! Brrrrrr.

sourcherry 2008.06.07. 12:15:02

Nekem is a pink tetszik nagyon és a l'autre chose masnis, és a két piros is szuperjó, szóval ez a 4 love.
Az Ash és a LAMB cipellők viszont Hate.

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.07. 13:33:48

Love: Courtney Crawford cipők, főleg a pink. Scorah Patullo is csinos.

Hate: L.A.M.B. és Ash

Eileen Shields meg érdekes, de semmiképpen nem hate számomra. . .

A többi nálam köztes. Tetszegetnek, de nem olyan kirobbanó sikerrel. . . ;)

erkasz 2008.06.07. 15:07:55

A két Courtney Crwford gyönyörű, főleg a rózsaszín...a többi nekem eléggé hate...

Scala 2008.06.07. 15:55:18

nekem a L.A.M.B. valami miatt kicsit tetszik, de biztos kiborluna sok ismerősöm, és családtagok tőle...
a cipőfűzője lehetne rövidebb + sötét-

Ash és Modern Vintage : Te Jó Ég, merénylet, annyira hate!

Eillen Shields nem illik hozzám, de egy Winone Ryder stílusú csajhoz, fekete mackónaciban, télen tök jó!

Pedro Garcia, csak kis méretben mutat jól szerintem (nekem nincs pici, kecses lábam), de a színe Love!

Csilla · http://nasiahero.blogspot.com 2008.06.07. 18:19:05

Az utolsó 3 és a 3. kivételével mindegyikre szívesen kiadnám azt a pár száz dollárt:))

Ha megtehetném.

zsofi 2008.06.08. 09:54:31

Love a piros Courtney Crawford,L'Autre chose,Pedro Garcia.
A többi nekem nem tettszős.

Laar 2008.06.08. 11:31:32

Akik internetről mernek maguknak rendelni cipőt/ruhát, azoktól érdeklődnék az eddigi tapasztalaikról. Állapot? méretbeli tényleges megfelelés? Nekem szinte minden boltban más méret jó. Főleg cipőket elég necces online beszerezni. Nekem fontos a fizikai érintkezés mielőtt beleszeretek egy darabba. Szóval ha ti mertek.. nyertek?? Bianka, te szoktál rendelni?

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.08. 12:30:41

Hi Laar!

Én merek, de elég jól tudom a méretemet (amerikai) és szoktam érdeklődnia belső talphossz íránt is, amit azért elég sokszor inchbe fel is tüntetnek. . . A Tsumori Chisato meg japán számozással volt, ami náluk cm-ben értendő. . . :) Én még nem csalódtam, pedig az összes tervezős cipőmet onnan rendeltem szinte. . . Az ebayen engem még nem ért csalódás állapot szerint. Ruhát még csak párat rendeltem, de ott is full méreteket kértem. . .

Más a feeling, ha üzeltbe megfogsz egy darabot, de mikor tudok én itthon venni Tsumori Chisato-t vagy Scorah Pattullo-t stb stb. . .

1. nem engedhetem meg magamnak
2. nem lehet itthon beszerezni

DE HA EGYSZER AZ OLDALUKON MEG BELESZERETTEM. . . hihi :)

henci 2008.06.08. 13:06:12

nem ez a jobb oldali Courtney Crawford cipő volt Lindsay Lohanan az MTV Movie Awards a múlthéten (?), csak feketében? az ilyen "batmanes" volt :D

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.08. 14:04:05

Henci! de ez volt, látszik, hogy nem csak mi szeretjük a leértékeléseket!
Laar én még csak magyaroroszágról rendeltem interneten, ami nem annyira nagy macera és könnyebben vissza tudom küldeni. A külföddel még nem próbálkoztam. Amúgy a belső talphosszt én is tudom ajánlani, az a legbiztosabb mérce. Bár egy hegyesorrú cipőnél én úgy szoktam kérni hogy a csúcs feléig mérjék.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása