OurFashion

Júniusi E-bay álom

2008.június.06. 18:24

fashionista

20 komment

Az egyik 3 évvel ezelőtti Clinique akcióban kapott púderecsetem a végét járja, ezért úgy döntöttem, beruházok egy újba. Nálam pedig a SMINK top of mind-ja a MAC (le se tagadhatnám a szakmámat, ugye?), tehát MAC sminkecset kellene. Ennek örömére felkerekedtem, és elslattyogtam a Váci utcára a márkaboltba, hogy megérdeklődjem, mennyibe is kerül ez a kiegészítő. Az eladó egy 15 ezres kis pemzlit ajánlott, majd miután fellocsolt az ájulásból egy "gagyibb" 9 ezreset kínált. Erre kifutottam az üzletből, és meg sem álltam az E-bay oldalakig, hogy alaposan feltérképezzem a kínálatot. A konklúzió? Én nem vennék márkaboltban ecsetet, mivel az E-bayen a 7-9 darabos ecsetkészletek 20-30 font/euró körül vannak. És Ti?

Júniusban ezt a 9 darabos gyönyörűséget szemeltem ki magamnak, jelenleg 14 eurón áll a licit szállítással együtt.   

 

Megosztás:
20 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agica 2008.06.06. 18:37:28

Wow,wow és wow!
Én sem költénék sokat egy márkás ecsetre de ez az ár meg a mac minőség szuper(mondjuk ha lenne hozzá szemhéjpúder vagy valami akkor lenne aztán az igazi:) ;))!Ugyhogy szurkolok h sikerüljön megszerezned!:)
Asszem mostmár én is elkezdem figyelni ez az e-bayt!:)

vargazsuzsa 2008.06.06. 20:31:52

Miért, mi a szakmád?
(egyébként üdv mindenkinek, pár napja olvaslak titeket, de eddig még lusta voltam írni, viszont ez érdekel)
:)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.06. 20:55:35

"Ökánt" vagyok :) - ezért mi mondunk gyakran ilyeneket, hogy "Kérdezd meg az accountot, hogy megjött e a kromalin a packshotról" :) (A rádiocafé reklámos műsorának a promóját idéztem)
(Konkrétan egy nemzetközi reklámügynökségnél vagyok account executive)

Démétér 2008.06.06. 21:24:11

Én is hasonló ecsetkészlettel kezdtem, szuper, szerintem hajrá! Aztán ecsetekben úgysincs megállás :)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.06. 21:33:38

Démétér: már nagyon vártam a véleményedet, a hajbalzsamos tipped óta tudom, hogy sminkszakértő vagy :)

Démétér 2008.06.06. 21:41:05

És ecsetmániás :) A MAC ecsetek nagyon jók. Én még egy vékony, hegyes és hajlékony ecsetet azért melléjük tennék: azzal lehet a szénfekete port észrevehetetlenül a szempillák közé felvinni, ami nem látszik, csak sűrűnek és feketének tűnnek a pillák tőle.

Scala 2008.06.07. 00:43:42

Déméter: akkor más márkájú ecsetet nem is érdemes venni?

és valóban ennyire lényeges ez?

Démétér 2008.06.07. 08:49:22

Szia Scala, de, természetesen vannak más jó ecsetek is. A Kryolan ecseteivel például semmi gond, a Joe Blasco pláne nagyon jó, és máshol is lehet jó ecseteket találni. Ha elég sűrű, erős és hajlékony, akkor érdemes kipróbálni.

Szerintem egyébként nagyon fontos a jó ecset. Sokkal szebben lehet vele dolgozni, és nem csak a profiknak :) Igazán finom átmeneteket, füstös szemeket, vékony íveket vagy homogén felületet csak jó ecsettel lehet csinálni.

Scala 2008.06.07. 11:49:28

Köszönöm Déméter. Nagyon cuki vagy.
Észben tartom akkor ezeket a tanácsokat, és ezt a két - számomra ezidáig ismeretlen - márkát!

**Anna** 2008.06.07. 12:58:46

nekem a kavicsokon állt meg a szemem több mint egy pillanatra...naaagyon kreatív.amúgy én nem udnék mit kezdeni ennyi ecsettel.konkrétan csak egyet használok pofim pirosítására:)ezzel az ecsettel nem bírok el

Scala 2008.06.07. 15:59:25

Szia Anna,

igen, szerintem ezek szemhéj és ajak festésre lettek kitalálva, de ennyire én sem sminkelem magam alaposan a hétköznapokban...

mousse-állagú szemhéjfestékkel nyomulok, ahhoz nem kell ecset, csak az ujjbegyek...

henci 2008.06.07. 20:56:31

nem azért de ebayen szinte az összes ecset hamisítvány különösen a MAC, pigmentek, szemhéjárnyalok szintén...nem véletlenül ilyen olcsó

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.07. 21:09:29

Anna: ez a kavicsos még az egyik legjobb kép volt, ha láttad volna a művirággal készített kompozíciókat :)
Henci: én is tudom, hogy pl. a hongkongi mac-ek hamisítványok, de ebben az eladóban ezért bízom, mert csak 1 ecsetkészletet árul, tehát nem hardcore hamisítvány terjesztő, és tudom, hogy egy MAC ecsetkészlet külföldön 50 dollár körül mozog (konkrétan a Colour Focus basic szett 49 dollár). Ez az aukció kb. 30 eurón fog véget érni, tehát nem arcpirítóan nagy a különbség. És csak azért nem veszem meg a hivatalos, biztosan eredeti ecsetkészletet, mert itthon nem kapható. Szóval én bízom benne, hogy ez eredeti, ennek ellenére persze benne van a kockázat a dologban.
Egyébként már rendeltem macet e-bayről, bevittem az üzletbe és azt mondták, hogy szerintük eredeti, összehasonlítottam minden apró részletet a boltival, és stimmelt. (Persze utána vettem valamit az üzletben is, hogy ne legyek pofátlan :) )

henci 2008.06.08. 00:50:30

:)) oké csak gondoltam szólok nehogy átverjenek, meg ügye nekem az is feltünt, hogy pl nincsen rajta a kis nejlon a sörterészénél a vonalkóddal...egyébként én még jókat ezekről az ecsetekről hallottam: www.coastalscents.com - youtube-n "pursebuzz" egy csomó jó dolgot mondott róluk (youtube.com/user/pursebuzz)

zoeme 2008.06.09. 13:35:50

szerintem megeri ebay-en vasarolni, ha megnezzuk, itthon mennyibe kerul egy-egy mac (v bmilyen cucc)- szallitassal, mindennel olcsobb - hihetetlen
en is rendeltem mar ebay-rol mac-es cuccot, es nagyon is jo volt
sokaknak nem erdeke a csalodott vasarlo : )

réka 2008.09.08. 16:30:19

sziasztok!
ahogy olvastam a hsz-eket teljesen 'be-ebayesedtem':D már megis találtam a kedvenc gumicsizmámat viszont nemtudom kibogarászni hogy ha megnyerem a licitet,elég ha megadom a bankszámlaszámomat vagy másis kell hozzá??
előreis köszi:)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.08. 16:34:28

Szia Réka!

A legjobb az, ha paypalon átutalod az összeget (ennek a rendszere össze van kötve az ebay-jel) Ha csak a számlaszámodat adod meg, abból semmi nem lesz, nem történik meg az utalás.

Réka 2008.09.12. 17:05:36

Szia Fashionista!
Köszönöm az infot!és a paypalra külön kell rgisztrálni?szoval gondolom akkor odakell megadni a bankszámlaszámomat:) ugye??

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.09.12. 17:18:58

Igen ott is kell majd regisztrálni, 400 Ft regisztrációs díjat terhelnek a számládra, majd 3-4 nap múlva megjelenik egy 4jegyű kód a bankszámla egyenlegeden (ebankban tudod megnézni) és azzal tudod verifikálni a Paypalt.

Nagy Enikő · http://lollipop 2008.10.16. 10:48:16

Én annyit szertnék hozzáfűzni a dolgokhoz, hogy a www.vatera.hu oldalon találtam 24 db-os M.A.C ecsetkészletet 10.990 Ft-ért!!!:))
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása