OurFashion

YourStyle : Zsani ékszerei

2008.június.05. 17:39

*Bianka*

4 komment

Zsani újabb kinccsel lepett meg minket, szintén az ebay-en szerezte be ezeket a Lagerfeld által tervezett Chanel ékszereket. Az a kérdése, hogy tudjátok e melyik évben készítette Karl őket? És arra is kiváncsi, mi a véleményetek a piros és a lila ötvözéséről? Zsani saját elmondása szerint egyszerű feketével kombinálja őket, esetleg egy piros táskával, és lábbelivel. A szöcske egyébként átalakítható brossá is.

Megosztás:
4 komment

Címkék: ebay ékszer chanel yourstyle

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Démétér 2008.06.05. 18:03:46

Én szeretem a vörös árnyalatait együtt - így a piros-lila összeállítást is. A szöcske nagyon jó! (Bár nem szeretem, hogy ekkora logókat biggyesztenek mindenhova, de ettől még édes az a figura.)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.05. 20:05:34

Igen a chanel divatház nem hagyja le a klasszikus cc logót szinte semmiről, de amúgy a szöcsi egy eléggé felnagyatott kép, ahhoz nagyon kell kuksizni, hogy azon látszódjon. . . Zakók gombja stb. . . Én is ma éjszaka nézem meg a Szex és NY-ot, de nosztalgizáztam és elkesztem újra a 3. évadtól a sorozatot. . . Jaj és az egyik részben Carrie-n egy olyan, de olyan de olyan czukiiiiiii chanel tweed blézer van, hogy JAJ. . . és ezüst cc logó a gombja és vajszínű tweeden elszórva apró pöttyök. . . Álomszép. . . Jaj, ha rátehetném egy olyanra a kezecském. . . :D

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.05. 20:25:18

elkezdtem :) és felnagyított akart lenni, de a fene a rádiós billentyűzetbe már. . . :)

dzsuli 2008.06.05. 22:36:27

most értem haza a Szex & NY-ról, és még mindig csodaruhákat látok magam előtt, úúúúúúristen az a Vera Wang esküvői ruci... bocs h ezt most ide:D
de mééég sok postot lécci a filmmel kapcsolatban!
Zsani, nem vagy semmi, mostmár tényleg szégyelhetnéd magad:) nagyon helyes kincsek!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása