OurFashion

Love or hate? - Jimmy Choo cipő

2008.június.04. 10:05

*Bianka*

16 komment


A kérdés ismét egyszerű ,a válasz számomra ismét nem az. Gyönyörű a formája, nagyon nőies, kifinomult, elegáns, és erre jönnek a szegecsek, elrontja vagy feldobja? Nem tudom eldönteni, segítsetek!
Net-a-Porter: 1050 $ Jimmy Choo

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lizi 2008.06.04. 10:20:19

Dominás :), de szerintem épp a szegecsek dobják fel. Szintén egyszerű öltözethet (szűk farmer, trikó) nagyon jól nézhet ki.

**Anna** 2008.06.04. 10:50:49

hát nekem nagyon hate. az életben nem mondanám meg, hogy ez valami márkás darab...bár lehet hogy valaki tudja úgy viselni, hogy tetszen

Démétér 2008.06.04. 10:58:14

Nekem szegecsek nélkül tetszene, így olyan ügyetlen. Számomra.

janettaylor 2008.06.04. 10:58:21

Én, mint cipőmániás 1050$ nem adnék érte, még ha megengedhetném magamnak se, de van akin el tudom képzelni. Nekem más jön be jimmy choo-tól ;) Attól függetlenül love, mert tetszik a dögössége. . . :)

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.04. 11:29:33

Drága Biank kedves. . . :)

Küldtem nekted ma is képeket, de valamiért a levelezésetek visszadobta mind2-szer! Csak nem rámuntatok? :D

Zsani

valentina 2008.06.04. 13:53:13

Egyelőre hate. Ha egy kicsit hegyesebb lenne az orra, jobban mutatna.

Scala 2008.06.04. 14:06:39

Nem tetszik, se a hegyessége, se a szegecsek. Abszolút nem kifinomult darab...

Jimmy Choo viszont tök jó márka, amúgy!

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.04. 18:35:17

Zsani a gmail-os emailed átjött!holnap reggel azzal kelek!ma már vizihulla vagyok, meghát holnap is legyen látogatottság :)

Scala 2008.06.04. 19:01:40

a your style rovatba küldhetek olyan szandált, ami trendi de Alberto Zagoban vettem, nem volt annyira drága, viszont szép!
Vagy ez a bemegyek a boltba és onnan választok stílusos darabot ide túl snassz? Komolyan kérdezem!

Most gond van a fényképező átvivőkábelével, de ha szeretnétek tudok két ilyen cipőről is képet küldeni...

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.04. 19:14:30

Scala! küldjetek bármit, nem kell ebay-es, én is snasszul boltban szoktam vásárolni! jó ha küldtök, mert Ti is megismeritek egymás stílusát, ízlését. Küldd! :)

janettaylor 2008.06.04. 22:21:40

Akkor az a dög freemail tolt ki ma velem. . . Juj, az éjszakázás után,az első dolgom lesz, hogy megskubizom a blogot. . . Scala az Alberto Zago nagyon nagyon nagyon klassz lábbeli tervező és semmiképpen ne illessük őt holmi snassz szöveggel, én személy szerint lábbeli őrült vagyok, úgyhogy gyengém minden szép cipő. Én ugyan rákaptam az ebay-re, de bevallom rengeteget túrkálok és gyakran onnan jobb cuccaim vannak. . . A stílus a lényeg. :) Amúgy én is szemezgetek már egy ideje egy paco gil/alberto zago szandállal. . . ;) S egyébként itt minden csajszit kedvelek és nagyon kíváncsi vagyok rátok. . . :)

Scala 2008.06.05. 05:32:03

janetttaylor: :-)
Nekem képzeld törzsvásárló kártyám van Alberto Zagoéknál, és sms-ben értesítetenk az akciókról... Bizony ám! :-)

Úgyhogy nem a márkára, bolthálózatra értettem, hogy snassz, hanem a boltban vásárlásra...

az igazság az én még semmit ruhadarabot/cipőt/kiegészítőt nem rendeltem neten, nyáron (júli-aug.) fogok tán próbálkozni vele!

Bianka volt olyan drága, és beavatott a részletekbe, pl. e-bay, (egy kommentben), köszönet érte ezúton is!

janettaylor · http://www.janetteria.com/ 2008.06.05. 10:00:33

Scala: Jah, akkor félreértelmeztam. Bocsi. :)

Alberto Zago törzsvásárárló. . . az cool ;) Igazi cosmopolita stílus hihi sms-be értesítés. . .

Akkor leírom az én álláspontomat: Egyáltalán nem snassz boltban vásárolni, én csak azért teszem egyre ritkábban, mert anyagilag jobban kijövök az ebayjel és egyedi darabokkal leszek gazdagabb. Értsétek: Divatházak cuccait, nálunk elérhetetlen darabokat tudok beszerezni jóval olcsóbban.

Attól függetlenül szeretem a kirakatokat nézegetni, cipőket és ruhákat fogdosni. . . előbbit főleg a Bizancba pl. . . de ott megnézem és itthon ha találok valamit ebayen, akkor inkább megrendelem fele és harmadáron. Lehet nem ugyanazt a darabot, de egy hasonlóan szépet. Itthon nem engedhetem meg magamnak a boltban vásárlást. Európa és Amerika között még mindig ez a különbség. Ott a desgner dolgokat is leakciózzák . (és nem utolsósorba normális elérhető árakra) :)

Amúgy, ha bármi kérdésed lenne még ebay és paypal ügyben, akkor Zsani is áll a rendelkezésedre :)

zs 2008.06.06. 16:51:21

LOVELOVE lovelove

Scala 2008.06.07. 18:01:13

janetttaylor: Nagyon szépen köszi, csak most olvastam ezt a választ! Mindenképpen jelentkezem kérdéseimmel, annyira felizgattatok már a netes vásárlással! :-)

zs: legalább egy valakinek tetszik ez a "cipő"...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása