OurFashion

Love or hate?

2008.június.04. 21:49

**Anna**

10 komment

Az idei nyári Buffalo szandik egyike. Amúgy érdemes benézni a boltba, mert amit az interneten láttam, elég jó. Na de erről mi a véleményetek? Felvennétek? Hai gen, akkor mivel?

Megosztás:
10 komment

Címkék: cipő szandál buffalo love or hate

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janettaylor 2008.06.04. 22:12:12

Immmádommm ezt a színt, úgyhogy én mindenképpen felvenném, de azthiSzem csak alapszínekkel(fekete, fehér és szürke) és egy ugyanilyen színű táskával. :) De én már rendelkezem ilyen színű papuccsal, amit tavaly lőttem a diffusione tessile-be. . . Amit oly szeretettel ajánlok, most ezúton. . . Lehet arról is küldök majd fotót, ;) LOVE egyébként. . .

Barylike 2008.06.04. 22:49:46

LOVE LOVE LOVE és mégegyszer LOVE!! mennyibe kerül? :S:S

Scala 2008.06.05. 05:26:41

Nem rossz, a szín is trendi, de a hasított bőr, valahogy nem jön be...

Ez mivel csini?
Olyan diáklányos (alsó tagozat, ált. isk.) szoknyával, nem?

Sötétkék nadrággal (nem farmer) tudom elképzelni...esetleg, skék/fehér póló fent, hogy jól érvényesüljön a szandál... ha már...

Scala 2008.06.05. 05:27:14

úgy összességében én inkább hate...

erkasz 2008.06.05. 07:14:06

A színe tényleg nagyon szép, de én alapból nem szeretem az ilyen szandálokat. Egy fehér ruhával és ilyen színű kiegészítőkkel szerintem nagyon jól nézhet ki.:)

Démétér 2008.06.05. 08:08:43

Ne haragudjatok, de én ezt homokozólapáttal és napraforgós napozóval tudom elképzelni, nagycsoport alatt. Valahogy túl ivarérett vagyok hozzá.

Scala 2008.06.05. 13:44:17

Déméter :-D Igen!
én is ezt próbáltam pedzeni, de ez a hasonlat ütős (és nekem nem jutott eszembe...)
Mégegyszer :-D

dzsuli 2008.06.05. 14:04:12

nekem love:) nagyon visszafogott szerkóval.

sourcherry 2008.06.05. 15:09:16

Nekem nagyon tetszik, fel sem merült bennem, hogy baba- szandál, pedig alapvetően én is magassarkús vagyok. De mivel idén nyáron tengerpartra megyek dolgozni, vettem magamnak egy hasonló (najó, még lollipopabb) pink-sárga- fűzöld lakk vékonypátnos szandit, amit sötétfarmerkisnaci, sima egyszínű pamutpóló kombinációban szándékszom viselni.

Laar 2008.06.05. 19:02:59

Fehér oversized ingruhával isteni!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása