OurFashion

Munich

2008.június.03. 21:21

**Anna**

3 komment

Pár évvel ezelőtt egy Vogue-ot lapozgatva bukkantam rá a hirdetésükre. Szerelem volt első látásra. Nagyon szeretem a magas sarkú cipőket, de a mindennapokban mégis sokkal kényelmesebb egy sportcipő. És ezek nekem annyira, de annyira tetszenek! Lehet kapni bolondosat, extrémet, színeset, fényeset, komolyat, egyszóval mindenki talál magának megfelelőt. A cipők Barcelonából származnak, ott két hatalmas és exluzív bolt áll a vásárlók rendelkezésére. Meg kell mondjam, azok sem egyszerű boltok, nagyon stílusosak. Az egyik bemutatójukon megterített asztalok várták az érdeklődőket, az elfogyasztandó tágyak pedig maguk a cipők voltak. Több ágazata is van, vehetsz a gyerekednek, barátodnak, egész családodnak egyaránt. Nagyon nagyon sok email váltás után derítettem csak ki, hogy hogyan szerezhetem meg életem cipőjét. Sajnos még így sem egyszerű a dolog, mert majdnem hogy lehetetlen anélkül, hogy el ne mennék Hollandiába, vagy Spanyolországba.

www.munichsports.com


 

Megosztás:
3 komment

Címkék: cipő munich

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lizi 2008.06.04. 09:05:32

Hú még csak párat néztem meg, de olyan szépek, hogy nem is lehet közülük választani. Lehet, hogy te sem egy párral jönnél haza, ha már kijutnál??? :)
És gyönyörű a kép az egyik üzletről, a sötét hajópadló, a kristálycsillár... hm imádom!!!

Zsófi 2008.06.04. 14:27:03

Nekem is nagyon nagyon tetszenek és basszus ha egy hete rakod fel ezt...akkor még Neked is hoztam volna Spanyolországbol:)
De nem,ugyh most kutatom az otthagyott ismerősök elérhetőségeit, vagy az egy szem hollandét akit megfűzhetnék,hogy ugyan már dobja fel postán nekem de gyorsan:)

kvantum 2008.06.05. 21:40:11

nekem is!:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása