OurFashion

Mostan színes sminkekről álmodom...

2008.június.03. 15:37

fashionista

14 komment

...amelyek a következő pár hónapban jelennek meg a drogériák polcain.

Clinique Air Kiss kollekció júniustól. Rózsaszínek, bézsek, fátyolos textúrák... mmmm

 

Lancome limitált őszi kollekciója valamiért buddhista hangulatot áraszt számomra. (Egy japán blogról szedtem le, szóval nagyon kevesen látták eddig). Gyönyörű ez a Lotus Splendor nevű sminkpaletta, nem igaz?

 

A Givenchyt idén ősszel a 19. századi dandyk világa inspirálta. A zsebóraszerű rózsaszín ajak- és arcszínező fenomenális!

Via the Beauty Alchemist, Kiss and make up és Ameblo. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Démétér 2008.06.03. 16:28:29

Ahh, az a Lancome paletta... Színtiszta költészet. Csudaszép.

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2008.06.03. 19:18:24

A Lancome paletta tényleg gyönyörü, de nem buddhista, hanem hindu hangulatot áraszt...lotuszvirág, elefánt, stb. ~india, ~hinduizmus. Lotuszvirág-motivumot még elég gyakran használnak is a buddhisták, de az elefánt tipikusan hindu. (van egy elefántfejü istenük is, Ganésa)
Viszont akkor imádni fogom: füsös szemek, keleti szinek...:)

Scala 2008.06.04. 02:06:36

Bagaela, pont ezt akartam írni, hogy India!

Lancome nagyon kitett magáért! Ennyire még nem sugároztak luxus-érzést? Vagy én vagyok lemaradva?

(Mentségemre: Clinique már évek óta a márkám... rúzsból és bronzosítóból van YSL, Nina Ricci, Dior. Lancometól csak egy porpúderem van, még kb. évekig elég lesz, amennyire ritkán veszem elő...).

Démétér 2008.06.04. 09:18:27

Lancome-tól a Hypnose szempillaspirált próbáld meg: egy klasszis. Évek óta az a legjobb, amit próbáltam.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.04. 09:23:32

Komolyan gondolkodom azon, hogy írjak egy nagy szempillaspirál tesztet...
Én most épp Lancome Virtuose-t próbálgatok, elég jó, DE: sehogy sem lehet lemosni (olajos és tejes lemosót is próbáltam), csak zuhany alatt kézzel ledörzsölve a festéket-ez nem hiszem hogy túl jót tesz a pilláknak... És a hajlított kefével sem tudok megbarátkozni.

Démétér 2008.06.04. 09:27:41

A kézzel dörzsölés tényleg nem a legjobb a pilláknak... Hajbalzsammal próbáltad? Keveset a nedves vattakorongra, és azzal próbáld.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.04. 09:30:50

Hajbalzsammal még nem, de este tesztelem, és beszámolok róla!

Suzy 2008.06.04. 11:16:55

Érdeklődve várom a szempillaspirál tesztet... :) Én is folyamatosan keresem, kutatom a legjobbat, most épp YSL-t használok, ajánlom :) A dörzsölés pedig nem csak a pilládnak nem tesz jót (ugyanúgy törik, mint a haj :(), hanem a szem körüli bőrnek sem, nagyon nem... Én személy szerint ezért nem is használok soha vízállót, mert lehetetlenség lemosni...

Démétér 2008.06.04. 11:22:14

Vízállót két esetben ajánlunk: ha úszni, vagy ha sírni készülsz. Egyébként tényleg többet árt.

Scala 2008.06.04. 14:13:03

Igen, kérlek én is drága Fashionista, hozd össze nekünk azt a szempillaspirál tesztet! :-)


Démeter: köszi a tippet, hosszú és vékony pilláim vannak (már egyszer írtam is), arra is jó lesz?
mert nem mindegy... Nekem hosszítani nem is kell rajtuk, csak dúsítani!
:-)

Scala 2008.06.04. 14:13:37

Démétér, elírtam/félreolvastam, szóval neki szól!

Démétér 2008.06.04. 14:59:34

Szia Scala, tökély módon dúsít a Hypnose, és nem is igazán hosszít, inkább szép ívet ad a pilláknak.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.06.05. 09:15:35

Démétér: a hajbalzsam abszolút működik! Tökéletesen lehozta, nem irritálta a szememet! Köszönöm a tippet!

Démétér 2008.06.06. 08:30:13

Nagyon szívesen, örülök, hogy bevált! Végtére is ez a szakmám :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása