OurFashion

Két díjátadó egycsapásra

2008.június.03. 11:54

*Bianka*

10 komment

A napokban volt az MTV Moive Awards és a CFDA Awards, összegyűjöttem Nektek pár képet, ki miben jelent meg. Amit én nem tudok feldolgozni az Eva Longoria. Bennszülött feje van, mintha kihozták volna az esőerdőből és ráadták volna ezta göncöt, és még milyen meglepett fejet is vág. Ashley nekem nagyon tetszik és Liv Taylor is, Ellen Page pedig élőben is olyan Juno-s, de nekem ez tetszik. Mi a Ti véleményetek?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janettaylor 2008.06.03. 15:32:51

Ashley classiccool. Csak íudnám kifejezni. Tetszik! És ami még nagyon nagyon (annyira az én stílusom ;) ) SJP bokcsizmije. Káprázatos!!! :)

dzsuli 2008.06.03. 16:47:39

nem térek magamhoz, de most Paris tetszik a legjobban:)

husii 2008.06.03. 17:36:56

SJP gyönyörűűű:)a bokacsízmája tényleg nagyon jó meg a ruhája is
Evahoz szerintem nem illik ez a szín:S...az Olsen ikrek meg rémesek mint mindíg

husii 2008.06.03. 17:37:26

SJP gyönyörűűű:)a bokacsízmája tényleg nagyon jó meg a ruhája is
Evahoz szerintem nem illik ez a szín:S...az Olsen ikrek meg rémesek mint mindíg

Démétér 2008.06.03. 21:52:15

Liv Taylor számomra a legjobb, egyébként itt véletlenül Hilton megjelenése is tetszik.

Eva Longoria tényleg érthetetlen. Ráadásul a melleit is a torkára tolták fel, a sminkje kifejezetten előnytelen, és a ruha... meg a színe... nem értem.

Scala 2008.06.04. 01:55:15

Érdekes, nem gondoltam volna, hogy ezt valaha így látom, de Paris Hilton itt kimondottan tetszik, és nálam is ő a no.1. ebben az összeállításban.

Eva Longoria: minden amit elmondtatok/írtatok/ +
- ez a cipő és táska nem illenek egymáshoz,
- a cipő csúcsos, nem csinál neki szép lábat,
- a mellei felproccolva, vajon miért?,
- mintha Victoria Beckhamet szeretné utánozni, amikor még hosszú haja volt...anno Madrid, ha emlékeztek...

A bennszülött fej kifejezés, ütős és találó! :-D

Longorianak enyhén szólva nem volt jó napja...
(vagy nagyon rajta van a gyerekszülésen, és nincs ideje magával törődnie...de hagyjuk, ez egy divatblog...)

Scala 2008.06.04. 01:59:51

Liv Taylor: olyan nagy darabnak néz ki, nem?

A ruha színe viszont szép!
De én más cipőt választottam volna...

Ildi 2008.06.05. 08:52:54

Mert lehagyták a fejét a képről... mármint Livnek.

A victoriás észrevétel nagyon találó: a színe is kezd olyan lenni, nem?

Nekem is Paris az abszolút, imádom a ruháját, és a haja is szép, bár egy kicsit finomabb cipőt vettem volna, valami vékonypántosat. Olyan bumszli az orra. Vagy túl nagy a lába...

bedekker 2008.06.05. 10:23:19

Longorianak hol a dereka? Lassan leszokom az irigységről...

LJS 2009.04.30. 15:41:52

L Lohan és az Olsen csaj eléggé gázok. Itt Sarah és Paris viszik a pálmát
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása