OurFashion

Miért teszi tönkre a gyerekek életét Beyoncé a ruháival?

2008.június.02. 18:33

fashionista

29 komment

NademármostkomolyanMIÉRT. Beyoncé Knowles Deréon nevű divatháza a felnőtteknél kizárólag akut ízlésficammal rendelkezőknek tervezett eddig, de most betört/be akar törni a gyerekruha piacra is, hogy minden 3-8 évesből miniatűr ribancot csináljon. (Oké, lehet, hogy élesen fogalmazok, de a képek láttán nektek milyen szó jut eszetekbe a rózsaszín melegítős kislány sminkjét és a piros sapkás magassarkú cipőjét elnézve?)  

Szerintetek ez normális? Mint azok a gyerekszépségversenyen részt vevő befagyott mosolyú kis csajszik, akiknek a neurotikus feje nem épp a boldog, felhőtlen gyerekkort juttatja eszembe... 

Via the Cut.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.06.02. 18:37:07

Nagyon durva!
Egyetértek veled, sőt láttam is olyan szépségversenyes riportot, made in USA természetesen...
Váljék egészségükre! (bár sok mindenre jó, csak a mentálhigienia ápolására nem, az már tuti...)

Démétér 2008.06.02. 19:00:33

Jé, a South Parkban ugyan Paris Hilton indította, de szemmel láthatóan ugyanaz a téma... Stupid Spoiled Whore Video Set nem jár hozzá?

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2008.06.02. 19:06:33

Lehet fikázni a távoli amerikát, kíváncsi vagyok a szomszédodat mered-e amikor ugyanilyeneket csinál.

skvugdskuvsdiov 2008.06.02. 19:15:33

reggel volt a mokkaban errol szo.
hogy milyen ertekrendet alakit ki az ilyen szepsegverseny, modellkedes, vagy mik ezek..mas dolgok lesznek szamara fontosak.
persze volt egy anyuka aki aztmondta hogy o tudja hogy hol van a hatar..mivan ha csak azt hiszi hogy o tudja es 10ev mulva rajon hogy mit nevelt belole..

hangabanga/ · http://vesta.blog.hu 2008.06.02. 19:25:42

a tuti: a kislány piros magassarkú cipője... én is csináltam ilyet anno. anyám 37esével... na, akkor tanultam meg, hogy az ilyennel várni kell...

HK 2008.06.02. 19:37:25

a kislányok szoktak játszani a mama cipőivel, a hugom is csinálta, de az más kategória.Direkt erre szoktatni már kiskorátólvalakit, az beteges. South Park-os párhuzam tökéletes, ott a pont Démétérnél. (www.azalaza.blog.hu)

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.06.02. 19:48:07

A válasz:
Beyoncé pénzért, a szülő pedig a saját komplexusai miatt.

netti · http://nettuccse 2008.06.02. 20:41:07

hát az a kiscsaj haláááááááááál.... fúj ha ez nem beteges akk nem tom mi.

Your Nightmare 2008.06.02. 20:42:53

undorító! hogy adhatnak valakire ilyen ruhát! még akkor is ha felnőtt! vaz

Mille38 2008.06.02. 20:43:29

Piros tűsarkú... anyukám megkérdezte, hogy mondd kislányom, nem vetted fel véletlenül a piros cipőmet? Mondtam, hogy áááá, dehogyis, vagy talán mégis, de honnan tudod? Mire anyukám azt mondta: "én nem szoktam homokos lábbal belelépni a cipőmbe"... Rajongtam azért a piros cipőért. szerintem ma is olyat hordanék, ha lehetne kapni... valami szörnyű drága cipő volt, apám hozta nyugatról (77-ben volt a sztori és én még emlékszem rá...)
Meg persze, ha nem sírtam a fogorvosnál, akkor este kifestette piros körömlakkal a kisujjamat és nem is kellett lemosni az oviba. Milyen büszke voltam. (Más színű körömlakk szerintem nem is volt akkor kapható :)
De amikor a nagynéném, aki a Váci utcai Sikk szalonban varrt, el akart vinni divatbemutatóra szerepelni, azt már nem engedte meg az anyukám. Divatmajmot nem csinált belőlem.

mano 2008.06.02. 20:48:22

Sajnálom ezeket a kislányokat. A legnagyobb baj tényleg az, hogy rossz értékrendet alakítanak ki bennük.

Prophet 2008.06.02. 20:53:16

-Anyúúú, most hogy 14 éves vagyok, rúzsozhatom magam, vehetek miniszoknyát, és kifesthetem a körmeim?
-Nem, Pistike..

Pistikére mikor gondolnak. Egy lépés. Minek kell büdös kurvát nevelni a gyerekekből. Ráerőlteni a sok faszságot, amit a gyp-s szülő nem érhetett el, és nem is fog. Vesztesek, vegyétek csak. Idióták.

shira7 2008.06.02. 20:59:19

Ez már nem normális. Még felnőtt nő se sminkeli magát mindig, ha normális. Tönkreteszi a bőrödet és 10 év múlva úgy nézel ki mint egy 80éves. Ezek nem tudják már mit kezdjenek magukkal. A kisribanck meg követik a főribancot!

AP (törölt) 2008.06.02. 21:06:49

a pedóknak biztos bejönnek ezek a miniribik

Scala 2008.06.02. 21:18:36

AP: A pedóknak inkább az iskoláslány szerkók a szívük közepe, nem?

Alfonzhal 2008.06.02. 21:36:19

Úgy tíz éves lehettem, amikor először felvettem anyám tűsarkú cipőjét... Ha nem volt otthon, hordtam a sálát, sőt, olykor, jaj, hogy is mondjam, a bugyiját is... máig nagyon élvezem, ha női ruhákat vehetek fel... Ezt most mondtam el életemben először!!! (vicceltem)

Bakos 2008.06.02. 21:40:18

Picsaba is mar! Mr Furko a legnagyobb ostyapenko kurva:) Szegyen mi megy itt a vilagban! Sajnos szerintem hamarosan atvesszuk ezeket a dolgokat,mert mi minden szart,rossz szokast elsokent veszunk at,es meg dobunk is ra egy lapattal.Ha szar hat legyen szer.Remelem egyszer fiam szuletik es nem lanyom:)

jacks_colon (törölt) 2008.06.02. 21:58:08

Endike, Year of born:1972?
Nem szégyelled magad, teszed le rögtön azt a billentyűzetet!

rattacha · http://rattachaiku.blog.hu 2008.06.02. 22:05:41

Látjátok gyermekim! Milyen normálisak is vagytok ti. Mert nem tetszik ez a trend tinéktek. És igazatok van. De mindig jusson eszetekbe, hogy ebben az országban vagy ezen a Földön /mindegy/ régóta Ti /mi/ vagytok a kisebbség!!!

U.i.: Gandhit kérdezték egyszer, hogy mi a véleménye a nyugati civilizációról, mire így felelt: Nyugati civilizáció? Érdekes gondolat!

Amstrong429 2008.06.03. 00:27:56

Szerintem túlzás így lehúzni. Valósíznűeg olyan gyerekek vannak ott, akik élvezik.

standupc · http://standupc.blog.hu 2008.06.03. 07:43:32

Amstrong: ennyi idősen bármit élvezel, ha azt mondják rá, hogy jó, illetve ha figyelmet kapsz érte. Ennyi erővel szavazhatnának is a kisgyerekek - "nézd, milyen szimpatikus bácsi" alapon.
Sajnos ők még nem látják át mit is csinálnak. Ugrál körülöttük a fotós, anyuci büszke, nekik ez a fontos.

Ildi 2008.06.03. 07:49:00

Amikor a kisgyerek fölveszi anya cipőjét, és szép ruháit, akkor egészen egyszerűen a szerepek kipróbálásáról van szó. csodálatos világot közvetít az, amit anyuka (fiúknak apuka) csinál, ahogy kinéz. Nem csak a ruháit veszi föl, hanem "főz", "vásárol", tehát a játékaiban tükröződnek az azonosulni vágyott minták szerepei. A fiúk is játszanak szerelőset, meg háborúsat... Sőt a fiúk lányok együtt papás-mamást, doktorosat...
Az, hogy a szülő teret enged, vagy egyenesen "kényszeríti" a lányát a felnőtt női szerepekbe ilyen korán belépni, értsd divatbemtutató, szépségverseny... hát, torz. Ezek az értékek, amit közvetítenek, szerintem veszélyesek, és kétélűek. Egyrészt gyorsan jutalmazzák a szépet, a szép külsőt, másrészt üresek. Ezen értékek mentén élni az életet boldogtalan. Kár, hogy ez is beletartozik a "nyugati cvilizáció"-ba. Vajon megállítható lenne?

jtrencsenyi 2008.06.03. 07:52:50

Aha! Élvezik. De itt arról van szó, hogy egy ennyi idős gyereknek nem lenne szabad hagyni EZT élvezni, mert félrecsúszik az értékrendje. Már a mai huszonéves korosztály is komoly értékrendi problémákkal küszködik. A napokban beszélgettem egy rendkívül csinos 25 körüli lánnyal, aki a szokásos "női betegségben" szenved. Nincs megelégedve a külsejével és ettől kisebbségi érzése, önbizalomhiánya van. Még egyszer mondom, hogy egy csinos lányról van szó. Ez van, ha a mérce a nulla értéket képviselő dundikákhoz, meg bódi szilvykhez (szándékosan kisbetűvel és remélem jól írtam) van igazítva. :(

bloodhound v2.0 2008.06.03. 08:02:56

visszataszító. pont.

szümi 2008.06.03. 08:11:17

A gyerekeket minden korban " kis felnőtt"-nek öltöztették eddig is.
Prűdek és álszentek vagytok.

GC (törölt) 2008.06.03. 08:49:52

Ez olyan, mint a cigány divat. Színes, tarka, beteg, és olyan, hogy csak a cigányok veszik fel, és azok, akik cigányok akarnak lenni. Manapság sajna elég sok divat cigány van.
Borzalom.

Bijonszé meg inkább menne el háztartásvezetői tanfolyamra, hátha ahoz jobban értene.

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.03. 11:06:46

ez a divatcigány kifejezés tetszik.

Scala 2008.06.04. 02:11:46

szümi: rövid "ü", prüd: szintén ;-)

GC: annyira igazad van! bár ez PC-n inkább roma, vagy mi a szösz :-D

Scala 2008.06.04. 02:12:27

Ja, és Beyonce-t kezdem utálni...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása