OurFashion

Szex és New York - Kritizáljunk együtt 4.

2008.június.01. 10:44

fashionista

12 komment

Már csak párat kell aludni, és itt a film! Csak mi vagyunk olyan fanatikusok Annával és Biankával, hogy már szerdán éjfélkor a moziban leszünk? Ti megnézitek egyátalán a filmet?

Itt pedig egy újabb, játékos Carrie öltözet: térdharisnya, bokacsizma, miniszoknya, túlméretezett (ún. oversized) kardigán kesztyűvel.  Nekem a jobboldali változat szofisztikáltabb és egyedibb, míg a bal átlagos. A hosszú és rövid ruhadarabok váltakozása teszi igazán különlegessé a kompozíciót, míg a csíkos és nagymintás darabok keverése a hab a tortán. Jól sikerült összeállítás, nem igaz?

Nektek mi a véleményetek?

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.06.01. 11:05:08

a szoknya nagyon furcsa nekem, a színek meg a minta miatt. de a boríték táskát imádom!!!

veromoda 2008.06.01. 12:19:29

a bokacsizma állati jó!nekem nagyon hülyén áll, de SJP-nek nagyon jól! a ruha kicsit furi, zokni az menő

Scala 2008.06.01. 13:41:46

A szoknya /ami tképpen egy pántos ruha, nem?/ nagyon tetszik, olaszos ez a minta!

A többi, hm, trendi, jójó, de nem igazán elegáns.
Mégesm legyintenék rá, hogy sz...r. végülis illik SJP-hez, meg olyan amerikaias ... asszem ez zavar benne! :-)

niki 2008.06.01. 13:46:48

szerintem ez rövidújjú ruha

netti · http://nettuccse 2008.06.02. 20:46:05

hát:
a fölső az jó lenne de nem ien összeálításban.
a zokni nagyon gáz
a ruha az jó csak elég feltűnő. és tééleg nem szoknya.....
és sztem nem bokacsizma hanem egy nyitott orrú szandi nem tom.

netti · http://nettuccse 2008.06.02. 20:46:52

szia niki itt bvagy?

lizi 2008.06.03. 11:11:30

Ma derült ki, hogy én is olyan fanatikus leszek, hogy ott leszek szerdán éjfélkor, de Ti is ott lesztek végül (tekintve, hogy a vasárnapi premier előttin már láttátok?). Most szólt a barátnőm, hogy van egy jegye. Bár el akartam menni megnézni, de nem gondoltam, hogy éjfélkor premier előttin... :))

Spotka · http://vividfluxury.blogspot.com 2008.07.22. 01:00:57

Igazából nekem egyetlen dolog szembetűnő: Sarah Jessica Parker lábai rettenetesek. Kár kihangsúlyozni.

bagsnob 2008.07.22. 23:38:10

Ez egy Stella McCartney kardigán egy Cavalli miniruha és egy Prada boritéktáska.

FridaKahlo 2008.10.13. 19:19:47

Abszolút jól egymáshoz illő darabok. Jobb és bal oldali kompozíció egyaránt kiváló harmóniát nyújt, bár a kesztyű szármagassága átgondolandó.

jaxxodeath (törölt) 2009.03.21. 18:59:41

nagyon csúnya, ahogy kilóg a ruha nyaka és ujja a póló alól...
szoknya nagyon rendben, viszont a cipő katasztrofális! olyan mintha a klasszikus óvónéni cipőt felturbózták volna egy k.rvás tűsarokkal

Eper006 2009.04.05. 19:28:45

Szerintem pont így jó ez az összeállítás! Laza és csajos,nem olvad bele a tömegbe........szóval nagyon Carrie-s:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása