OurFashion

Love or hate? - Rebecca Minkoff táska

2008.június.01. 11:00

*Bianka*

3 komment

Rebecca Minkoff Bor+Kenyér új táskakompozíciója nekem nagyon megtetszett. Természetesen én csak bevásárolni hordanám, nem rendes táskaként,és itt jön a gond , hogy bevásárolni viszont nem egy 185 $-os táskával járok. Ha járnék piknikezni akkor viszont kéne, de ha járnék piknikezni akkor inkább kosárral. Szóval nem tudok dönteni, de az ötlet tetszik.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veromoda 2008.06.01. 12:17:52

nekem nagyon tetszik, de az ára kicsit sok. a pápának biztos bejön :) piknikhez meg alap a kosár!!

Scala 2008.06.01. 13:47:53

Veromoda: ;-)

A kék tetszik! Bevásárolni, persze...
piknikre sem rossz ötlet, néha nem rossz feszegetni a rusztikus hagyományokat! :-)

Érdekes poszt mindenestre!

Most nekem sincs felesleges 185 dollárom, de elméletileg kis honunkba is megrendelhetném?

Laar 2008.06.01. 14:16:06

Bevásárló táskának elmegy de nekem nem igazán tetszik, ráadásul ennyiért. Egy nagyon jó bevásárló táskát tudok ajánlani a Marks&Spencer-től,kb 2 fontért, de sajnos csak Angliában a M&S élelmiszer boltjaiban található.
A pápás beszólás tetszik:D
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása