OurFashion

OurWeb -eluxury.com LEÁRAZÁS

2008.május.28. 20:41

*Bianka*

4 komment

Most sírjak, vagy nevessek? Aki figyelemmel követi a blogot egy ideje, az tudhatja, hogy beleszerettem egy gyönyörű piros-fehér Dolce and Gabbana cípőbe. Eddig nem volt gond, mert  475 $ volt az ára, de most levitték és egy iciripicirit közelebb került hozzám. Még így is sok mert 275 $, de mégis... szóval értitek.
A post fő mondanivalója, hogy a méltán kedvelt eluxury.com weboldalon 40 %-os leárazással vehetünk garantáltan eredeti ruhákat, cipőket és egyéb kiegészítőket Érdemes körülnézni, mert sok márkából választhatunk férfiaknak és nőknek is!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.05.29. 13:46:00

Áldassék Bianka neve a tippért! Nagy-nagy puszi!

Scala 2008.05.31. 12:51:27

Megnéztem! Igen jó a cipőkínálat!

Többi már nem olyan ütős, de remek D&G farmert találtam a ház urának! :-)

Érdemes időt szánni a honlapra!

Mondjuk táskák közül csak az 1000 dollár felettiek tetszettek... Hát, igen.

janettaylor 2008.06.03. 05:42:31

Nem akarlak elkeseríteni, de az ebayen vadsi újan láttam ilyet 128$-ért elkelni. :( Egyébként nekem is nagyon tetszik! :)

gleb 2008.11.30. 23:27:41

ha jól emlékszem eluxuryrol nem lehet rendelni europába :(
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása