OurFashion

Szex és New York - Kritizáljunk együtt 3.

2008.május.22. 15:34

fashionista

5 komment

Carrie 81 különböző ruhaösszeállítást visel a Szex és New York mozifilmben.

Ez az arany-fehér kombináció a brutális fekete Dior cipővel csak egy a sokból, mégis talán a legtöbbet megjelent kép. Nekem a ruha tetszik, az orbitális virág jellemzően Carrie attribútum, de az a cipő nekem agyonvágja az egészet. Valahogy egy vékonyabb pántokból álló lábbeli nekem jobban tetszene hozzá.  

Nektek mi a véleményetek?

Charlotte pedig nagy pocakkal talpig Oscar de la Renta polkapöttyben és cukorrózsaszínben áll a tavaszi napfényben. Csak szerintem "túlontúl" Charlotte-os az összkép?

 Via Fabsugar.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sourcherry 2008.05.22. 15:59:36

miaz hogy polkapötty?:)
szerintem carrie cipője nagyon jó de tényleg nem evvel a rucival. vegye csak le szépen és adja nekem...

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.05.22. 16:22:23

Imádom az ankolban a polka-dot szót, és annak a fordítása :)

lizi 2008.05.22. 16:37:23

Egy farmerhoz lehet, hogy nem lenne rossza a cipő, de ehhez az elegáns ruhához olyan, mintha felhúzott volna egy gumicsizmát... A nagy virág egyébként nekem kifejezetten tetszik. :)

Scala 2008.05.22. 19:21:15

Egyetértek a cipő farmerral, farmerszoknyával stb.

A ruhán nem tetszik, hogy húzott ott a 3/4.énél...
Carrie haja, sminkje jó, virág nem olyan rossz, semmiképp nem taszító vagy ízléstelen, csak olyan estelen az összehatás...

Charlotte: nekem nem tetszik! Illik a figurához, de én nem viselnék ilyet... Buta kislányos, lehet, hogy más színű kabáttal rögtön jobb lenne... pl. fehér/fekete kabátka...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása