OurFashion

Szex és New York - Kritizáljunk együtt 2.

2008.május.21. 09:24

fashionista

10 komment

A héten írtam arról, hogy Amerikában divat lett fekete ruhát felvenni esküvőkre, most pedig itt egy újabb képkocka a hazánkban június 5.-én bemutatásra kerülő Szex és New York mozifilmből, melyen Charlotte fekete ruhát visel Carrie esküvőjén. Hihetetlenül elegáns benne, még pocakosan is. Végül az a nagyon hangsúlyos nyaklánc nem maradt benne a filmben, pedig hihetetlenül egyedivé tette az amúgy klasszikus kis feketét!

Nekem nagyon tetszik Carrie Vivienne Westwood ruhája. Gyönyörű anyagok kombinációja, különleges asszimetrikus mellrésszel/brossal igazán ötcsillagos választás. A réteges szoknyarész, az egyszerű rózsacsokor: mind tökéletes, én is elfogadnám. De az a fejdísz nekem nem jön be. (Pedig ezek most tényleg nagyon divatosak, lásd. a blog előző írásait.) Samantha ruhája is csinos: igazi latin díva benne, pedig szőke hajjal igazán nehéz annak lenni. Mégis, valahogy nem átütő az egész, hiányérzetem van, és nem tudom, miért - talán a kis mamusz miatt? Miranda ruhájának a színe pedig maga az álom. Gyönyörű anyag, csodás árnyalat: LOVE! A haja és a ruha szabása engem a charleston korszakra és Jane Austin világára is emlékeztet. LOVELOVE! 

Ismét gratulálhatok Patricia Fieldnek: impresszív munkát végzett!

Nektek hogy tetszenek a lányok?

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.05.21. 09:36:42

én is tegnap néztem ezt az esküvői ruhát, csak gondoltam Te úgyis beteszed, de szerintem borzasztó! bár Carrie-hez valamennyire illik, de akkor is nagyon útálom! :)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.05.21. 09:46:21

Én le vagyok nyűgözve attól, ahogy a szoknya rétegei és a különböző anyagok egymásra simulnak. A mellrésznél az a strasszos bross is WOW!

lizi 2008.05.21. 10:49:51

En is valami szolidabb darabot vennek fel, de rajta tenyleg nagyon jol all. A fejdisz viszont kicsit sok, vagy inkabb megboritja kicsit az egyensulyt. Van annyi extravagans a ruha, hogy elbirt volna egy hagyomanyos fatylat.
Ez a naturalis csokor nagyon tetszik, semmi selyempapir, rezgo, gyongyocskek, ez igy szep.
A kek ruha tenyleg csodas, es amennyire rut kiskacsanak volt sokszor abrazolva Miranda, annyira gyonyoru not csinaltak mostmar belole, imadom a hajat... is :)

dzsuli 2008.05.21. 18:13:07

én picit többet vártam Patricia Fieldtől, de lehet h csak ennyire Carrie ruháját helyezte a központha, h a többieknek nem akart túl különleges darabokat.
az esküvői ruha nem tetszik, a szoknyarész szép, de a mellérszt nem tudom eldönteni, h csak SJP-nek nem áll jól, vagy egyébként is ennyire előnytelen.

Zsófi 2008.05.21. 20:06:14

Huhh nekem Carrie szoknyája nagyon tetszik!Pont ahogy fashionista mondta, azok az anyag rétegek! De a felső nekem sem jön be.Nemtom mi lenne jobb helyette de nekem ugymond túl művi a szoknyához, dehát a kontraszt elvileg jo!

Scala 2008.05.21. 22:11:10

A szoknya gyönyörű, de csak jó anyag kell hozzá, az ötlet nem olyan nagy szám...
Viszont SJP nagyon öregnek néz ki ezeken a képeken, nem? Olyan grotszkül megfeszülnek az inak a nyakán... összességében nem kelt szép benyomást ez az öltözék...

Nincs olyan benyomásotok, mintha a mozinál túllőttek volna a célon?

timotine 2008.05.30. 14:36:51

Jane Austen, nem i-vel, a-val.

Voguegirl 2008.06.25. 22:58:46

Azért Zac Posen jó munkát végzett a ruhákkal.SJP sztem is öregebbnek néz ki talán a madár és a smink miatt.

Zsuzsi 2008.07.23. 19:08:51

Nekem nagyon tetszik Carrie ruhája :) különleges. de lenne egy nagy kérdésem nincs valamelyikőtöknek képe Charlotte hajáról? annyira szép kontya volt és sehol nem találok róla képet :( szóval, ha esetleg találnátok akkor légyszi küldjétek el a fodor.zsuzsi@citromail.hu -ra, köszönöm

Eper006 2009.04.05. 19:33:50

Fantsztikus ez a Vivienne Westwood ruha,már amikor a fotózás végére ezt tették be,valahogy éreztem,h ebben fog majd esküdni:) De valahogy nem értem,hogy miért tűzte fel a haját? A fotózáson sokkal szebb volt natúr sminkkel és kiengedett hajjal. Mindegy, végül úgyis a kiskosztüm volt rajta:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása