OurFashion

Gladiátorkodjunk?!

2008.május.21. 19:26

*Bianka*

5 komment

Úgy néz ki Gwyneth Paltrow és a Humanic egyetért abban, hogy gladiátorkodjunk idén nyáron! A Humanic pár hete piacra dobott egy saját gladiátor kollekciót. Nekem soha nem tetszettek az ilyen saru szandálok, főleg nem azok, amik térdig érnek. Ti mit gondoltok róla? Követitek Paltrow kisasszony példáját? A Humanic szandáljai 11 és 18 ezer forint között mozognak.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.05.21. 21:50:06

Roppant előnytele, bármilyen szép lábból otrombát csinál + nem szép a cipő sem... Brrrrrrrr!

Anna 2008.05.22. 00:17:01

én tavaly vettem egy aranyat, aminek lapos a talpa, de sokkal nőiesebb, meg nem olyan magas, mint amiket a Humanic

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.05.22. 07:40:40

Csúnya. Egyáltalán nem nőies. Nem valószínű, hogy veszek magamnak.

Zsófi 2008.05.22. 09:10:36

Nekem az is a bajom h nem igazán tom kiknek tervezték.Én az "erős" vádliimra nem hiszem h valaha is felcsatolnék egy ilyet, és még lapos talpú is..de egy vékony lábú lánynak is pont lehet fura szerintem.

dzsuli 2008.05.22. 11:27:18

Gwynethen nagyon jól áll!
nekem tetszenek, de csak a bokáig érőek, televan vleük most az összes bolt, lehet h veszek.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása