OurFashion

Anna Wintour űrmanónak öltözött?

2008.május.08. 12:26

fashionista

8 komment

Hogy ki is Anna Wintour? Ő nem más, mint az amerikai Vogue nagyhatalmú főszerkesztője, Az ördög Pradat visel című könyv és film ihletője. A neve egyet jelent a divattal, eleganciával és a könyörtelen kritikával egy rosszul megkomponált öltözék láttán. Tudom, hogy ízlések és pofonok, én pedig csak egy kis magyar divatblogot írogatok: de szerintem ez a ruha annyira UFO-s! Mintha egy kis űrlénynek öltözött volna! A MET Costume Institute gálán viselt Chanel estélyi ruha több újságírót is megihletett: a brit Vogue szerint "croissant-derekú" (ugye érezzük annak a pikantériáját, hogy ők kritizálják Annát?), a Telegraph "cyber couture"-nak nevezi, illetve a Houston Chronicle íróját a Star Wars Leia hercegnőjének brióskontyára emlékezteti. Szerintem meg űrmanó. (Bár az előbb bemutatt LV metálszínű táskával nagyon jól harmonizálna!)

Nektek mi a véleményetek??

Via The Cut. 

Megosztás:
8 komment

Címkék: vogue chanel anna wintour

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.05.08. 13:07:48

Engem is leginkább Leia hercegnő kontyára emlékeztet a csípőn található rátét.

Jó ruha egy ilyen öreg és ronda nőnek: mindent takar... :-P

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.05.08. 13:42:24

Szerintem zseniális. Mint egy jelmez... Ha megnézzük a bál témáját, akkor még ő a "legszuperhősebb". Mondjuk, Csiga kapitány, vagy Kürtasszony... :-)

Zsófi 2008.05.08. 20:56:14

Az is lehet h pár év múlva tök normál lesz ilyenben járkálni. Hisz nap mint nap látunk egyre extrémebb öltözékeket és így napról napra válnak megszokottá..

Nekem ez pont annyira fura ruha mint a lentebb látható ékszerek. Pedig én soha nem féltem bármit magamra aggatni de egy 2kilós láncra nemet mondanék:)

**Anna** 2008.05.08. 22:56:46

nekem nagyon nagyon tetszik.ez már ruha a javából

lizi 2008.05.09. 11:16:25

A felső része nekem is nagyon tetszik, a csipőnél lévő "álzsebek" már kevésbé.
Egyébként pont tegnap láttam egy neves művészeti iskola félévi divattervezői vizsgamunkái között hasonló futurisztikus ruhákat. Szóval van egy ilyen irányzat, nem csak a ruhákban.

**Anna** 2008.05.09. 15:46:00

melyik neves művészeti iskola volt?meg lehet nézni neten?

Scala 2008.05.10. 05:48:09

Semmi baj a futurizmussal, és csak halkan jegyzem meg, hogy Az ötödik elem és Jean-Paul Gaultier mintha 10-12 éve már elég magasra tette volna a mércét a témában, úgyhogy:
1. nincs új a nap alatt, legfeljebb csak a színvilág követi a megszabott palettát
2. mivel a fiatalok képregényen nőnek fel, egyre inkább ilyenek lesznek a fejükben, úgyhogy nem meglepő, ha divattervezői vizsgaanyagok között is ez köszön vissza...

lizi 2008.05.10. 20:39:32

Anna: a KREA-ról van szó. A kiállitást egyébként meg lehet nézni, be lehet menni a suliba (Október 6. u.). A neten nincs fent, mert most készül az új. De abszolút érdemes elmenni a suliba, mert sok szépet lehet látni a divat, lakberendezés, grafika szakról.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása