OurFashion

OurSale - Nanushka ősz-tél 2007/2008

2008.május.06. 09:23

*Bianka*

8 komment

Ha leárazás van, annak mindig nagyon örülünk, hát még akkor, ha különleges ruhákról van szó. Nanushka óriási betűkkel hírdeti honlapján, hogy előző kollekciói 40 - 50 - 70 %-os kedvezménnyel kaphatóak. Ha szeretitek a letisztult stílust, a visszafogott, de mégis megdöbbentő fazonokat, akkor mindenképpen nézzetek körül a honlapon! www.nanushka.hu

                                                OurDesigner

                                                Név: Sándor Szandra
                                                Művésznév: Nanushka
                                                Születési év: 1982
                                                Iskola: London College of Fashion
                                                "Cég mérete": 4 lányból áll
                                               Boltok: Tokio, Madrid, New York, London,          
                                                             Helsinki, Los Angeles, stb.

                                               Showroom: 1015 Budapest Csónak utca 7.


Megosztás:
8 komment

Címkék: nanushka

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.05.07. 00:20:07

Mi nem egymásnak lettünk teremtve szerintem Nanushkával...

**Anna** 2008.05.07. 21:33:49

vettem egy ruháááááát.annyira annnyira jóóóó.

lizi 2008.05.08. 08:10:00

Tetszik... egy bajom van csak vele, miért minden fekete és szürke, egy-egy darab ok, de minden???
Anna: ha megkérdezhetem, mennyiért vetted a ruhát? Csak kiváncsi vagyok mennyibe kerül?

**Anna** 2008.05.08. 12:55:30

12600 volt leárazva.de ilyen szoknya ruha, azóval kell alá venni valamit. az eredeti ára 21000 ft volt. ennyit végül is elkölthetsz a zara-ban is. a tényleges tuhák 18000 körül vannak leárazva. de érdemes benézni. sokminden van.

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2008.05.08. 21:56:15

aaa, Lizi,én imádom a szürkét évek óta. Szerintem a szürke majdnem olyan jol kombinálható, mint a fekete, csak a megfelelő árnyalatot kell beszereni a szines darabokból. Muhaha. :)
Én egy szimpla toppot szeretem ma be.

lizi 2008.05.09. 11:06:31

Egyébként nekem sincs bajom a szürkével, sőt most télen nekem is elég sok lett belőle, de ahogy te is mondtad kombinálni kell.
Talán csak a honlapon tűnt túl soknak, mert minden egyes darab szürke, fekete és fehér.
De sajnos én inkább elkerülöm az üzletet, most nagyon oda kell figyelnem a kiadásokra, a ruha most a fontossági sorrend végén van, úgyhogy marad a turi. :)

Laar 2008.05.10. 14:41:50

Én rajongok a darabjaiért. Volt szerencsém beszerezni párat a 2006/07-es kollekcióból. Egyszerű mégis nagyszerű. jól érzem magam bennük a hétköznapokban, és a "szupertrendi" bulikban is megállja a helyét.

Dóra 2008.06.14. 13:11:05

A showroomban vásároltál?
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása