OurFashion

A sokoldalú kiegészítő

2008.május.03. 12:46

fashionista

6 komment

Egy nagyobb méretű kendőt ezerféleképpen köthetünk, csavarhatunk és tekerhetünk magunkra. Öv, melltartó vagy felső is kreálható belőle pár egyszerű hajtással és csomóval. Bagsnob néhány Hermés sállal illusztrálta a lehetőségek kimeríthetetlen tárházát. Ez a módszer főleg utazáskor praktikus: mindössze 1-2 kendő és mégis minden nap más az öltözék. Plusz előny ha van nálad egy kendő városnézéskor: még a legvallásosabb helyekre is beengednek, ha elfeded a csupasz lábaidat/vállaidat/fejedet. Higgyetek nekem, mert a Szt. Márk katedrálisba nem mehettem be az ujjatlan (és nem spagettipántos) pólómban, és ott helyben kellett vennem egy nénitől egy kevésbé dekoratív darabot, hogy 2 óra sorbanállás után ne a szállodába kelljen visszamennem egy kardigánért. Egy szó mint száz: egy kendő a legzsúfoltabb bőröndbe/táskába is belefér, és nagyon jó szolgálatot tehet!

Remélem a képek és a hozzájuk tartozó instrukciók a Ti kedveteket is meghozzák egy kis ruhaorigamihoz!

Nyakbakötős felső:

 Szexi dekoltázs:

 Melltartó helyett, strandra, vagy csak zakóból kivillantani:

 Egy kicsit bonyolultabb megoldás, az asszimetrikus top (nekem ez tetszik a legjobban!): 

Kevésbé merészeknek (mint pl. én) övként is használható:

Nektek melyik variáció a kedvencetek?

Megosztás:
6 komment

Címkék: kiegészítő hermés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2008.05.03. 23:46:04

Nos, hálás lennék egy Hermes táskáért, de kendőt is szívesen fogadok.

Olaszországban és a spanyolok is köztudottan nagyon szigorúan veszik templomokban a viseletet, Szt. Péter bazilikában még a térd feletti szoknya sem megengedett. Csak Nadrág vagy hosszú, bokáig érő szoknya.
Most a 3/4-es nadrágon elgondolkodtam, de arra jutottam: én nem vállalnám a kockázatot...
Máltán pl. nem problémáznak ezen, bár amikor mi ott jártunk szeles és esős idő volt...

Nagyon tetszenek a variációk kendőre, nagy kendő fan vagyok amúgy is! Érdemes kinyomtatni ezt az oldalt, hogy megtanulja az ember a kötéseket... Viszonylag nagy méretű kendő kell hozzá, ugye? No, nem az övre gondolok.
A melltartót én nem vállalnám be, sem a has kivillantós megoldást...
+ egy lehetőség: tavaszi zápor esetén fejre az övnek használt kendőt, a többinél kellemetlenebb a hiány... :-)

Scala 2008.05.03. 23:48:25

Van egy olyan címkétek, hogy "ákszer", szerintem ezt nem annak szántátok... :-)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.05.04. 09:17:40

Igen, én is felfedeztem már, de fogalmam sincs, hogy lehet címkét eltávolítani/módosítani? Te nem tudod véletlenül?

Scala 2008.05.04. 11:50:36

Elméletileg fel kell kutatni a postot, ahol alulra íródott ez a címke, és ott javítani. A blog.hu pedig elvégzi az átcsoportosítást...
Bár én is azt tapasztalom, hogy a címkék mintha önálló életet élnének... ;-)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.05.05. 09:58:23

Köszönöm a tippet, azt hiszem sikerült megoldani!

zs 2008.05.05. 19:48:48

asszem PAREÓ-nak hívják ezeket a bazi nagy kendőket;
a jómúltkor én is találtam egy régi J..Y-ban variációkat strandi viseletre!
mindenkinek jó kötögetést!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása