OurFashion

Áprilisi eBay álom - Jordi Labanda táska

2008.április.16. 09:51

fashionista

23 komment

Be kell vallanom, az utóbbi időben túlzásba vittem az eBayezést. De ha egyszerűen annyira jó dolgok vannak, mit tehetnék?? Ráadásul a kedvenc tervezőm cuccaira néha nevetségesen olcsón bukkanok rá. Így nyertem meg egy pasztell-lila hosszúujjú Jordi Labanda felsőt (vadonatúj, címkékkel), 1 font 20 centért (a postaköltséggel együtt talán 2500 Ft volt) és 8 fontért egy isteni fehér, nyitott hátú pólót is. - Oké, bevallom nem a legújabb kollekciók, de azért gyönyörűek. (Persze beauty-fanként a sminkeket sem hagytam ki: a két, 4 részes Lancome, és a MAC mono szemhéjpúderekért összesen 20 eurót, azaz 5000 Ft-t fizettem postaköltséggel együtt.) Az egyetlen dolog amiért izgulok az az, hogy még egyik cucc sem érkezett meg (bár a múltkor rendelt Thomas Sabo nyakláncom épségben ideért).

De most, megjelent egy új álom az aukciók közt. A gyönyörű, új, címkés Jordi Labanda Tropic táska (a 2007-es tavaszi-nyári kollekcióból) 142 euró a hivatalos webshopból rendelve, de most az egyik eladónál 10.000 forinton áll a dolog. Holnap jár le az aukció, addig még le kell boltolnom az eladóval, hogy hogy fizetnék, és postáz-e a tengerentúlra.

Szurkoljatok, hogy megnyerjem, és mondjátok meg, az eBayről/teszveszről rendelnétek-e, vagy rendeltetek-e már valamit!

Megosztás:
23 komment

Címkék: ebay táska jordi labanda

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.04.16. 13:15:37

Rendeltem, imádom, a világ egyik nagyszerű dolgának tartom. Lett már cipőm, táskám... és egy olyan pénztárcám, aminek a csodájára járnak. Mindezt a bolti ár kb tizedéért.

luca 2008.04.16. 13:30:37

Én is rendeltem már és egyszerűen imádom :D Eddig még mindenem ide ért épségben: cipő, táska, ruha. Imádok az ebayen vásárolni döbbenetes mennyi minden eredeti márkás cucchoz lehet hozzájutni nagyon olcsón :)

Scala 2008.04.16. 13:32:56

Még csak hallomásból ismerem a dolgot, majd avassatok be, ha kérhetem! :-)

Nem használt cuccok vagy igen?

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.04.16. 14:38:29

Én csak új, cimkés cuccokat veszek -BNWT rövidítéseseket, azaz brand new with tags a megnevezése. A sminkeknél meg csak dobozosat rendeltem, a nyakláncom is új volt, textilzacsiban érkezett. De tényleg annyira jók a cuccok, bár most egy farmernél 30 eurós postaköltséget akartak rám sózni, annyiért meg nem kell :) Ráadásul az eladónak csak 50%-os az értékelése, és ez is visszatart.
Virgogirl, Scala, ti miket vettetek?

Scala 2008.04.16. 14:43:43

Még semmit E-bayn, várok a beavatásotokra!
Hova klikkeljek + mindenféle info.
Hogy fog örülni a férjem :-)))

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.04.16. 14:56:09

Én anyukám nevén licitálok, ő a www.ebay.de-n van regisztrálva, de mivel angolul jobban beszélek, a brit oldalon szoktam leginkább böngészni. Egyszerűen regisztrálsz, majd az eBay küld neked egy levelet, amiben a kód elemailezésével visszaigazolod, hogy megkaptad a levelet, és az a valós lakcímed, ahová érkezett. Ezután tudsz licitálni, aukciókat megfigyelni. Ha te ajánlod a legtöbbet, akkor Te nyersz! Én úgy listázom az aukciókat, hogy a termék+postaköltség árat együtt vegye figyelembe.A fizetést én PayPallal intézem (ingyenes regisztráció-összekötve a bankszámláddal) így amint megnyertem az aukciót 1 percen belül a pénzt is el tudom küldeni.
Mire vagy kíváncsi még?

Scala 2008.04.16. 16:11:02

Nagyon köszi, kezdetnek remek lesz így ennyi! :-)

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.04.16. 19:12:49

hát én attól félek, ha neki látok az ebay-ezésnek akkor nincs vége... rákattanok és minden pénzem oda. néha azért felmerészkedem és megnézem mik vannak de csak megnyugatatom magam hogy csak átvernének!DE TETSZIK a táska!drukkolok hogy meglegyen :)

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.04.16. 19:14:41

és bárki bevallhatja, ha túlzásba vitte az ebay-ezést!ez egy ilyen oldal!könnyebbüljetek meg :)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.04.17. 09:37:11

Túllicitáltak, és az ár már olyan magasságban van, amit nem engedhetek meg magamnak (főleg egy glamour nap után).
De van jó hírem is: Mr. Fashionista jövő héten Barcelonába utazik, és ha nagyon kedves leszek vele, és minden nap ágyba viszem a reggelit is, akkor lehet, hogy beugrik a Jordi Labanda showroomba, és megvígasztal egy fehér-kék matrózstílusú táskával :)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.04.17. 09:38:35

Bianka: szerinted az a függőség jele, hogy előbb nézem meg a licit állását, mint a Hills legújabb epizódját az mtv-n? (tudjátok, az a sorozat, ahol a csajok a teen vogue-ban voltak gyakornokok)

Scala 2008.04.17. 09:54:31

Nem függőség! Az egyéni érdek mindenek felett, aztán jöhet a teen Vogue! ;-)

Zsófi 2008.04.17. 11:01:54

Huuu ebay..majdnem vettem egy tel.-t ami nem is müködne az itthoni frekvencián:)utcsó pillanatban rájöttem!!

Amúgy jött már egy Converse-m amit itthon nem lehet kapni mert a csunya boltosok csak a Chuck Taylort hozzák be, Jack Purcell-t nem, pedig abban a kollekcióban balerina cipőjük is van..no nem sirok mert nekem már van az ebay-ről!:)
De jól meg kell nézni az eladók feedback-eit az tutti..körültekintően rendelve nincs gond és olyan dolgokat i megkaphatsz ami itthon nincs.Pl. a múltkori gumicipő lázamkor megtaláltam a Melissa-t is...

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.04.17. 13:09:33

Zsófi! és rendeltél Melissa-t? Amúgy szerintem függőség :) de nem baj!

lizi 2008.04.17. 14:20:31

Igaz, hogy nem divatcikket, de mar en is vasaroltam az ebay-en. Gyonyoru zuhanyszettet es csaptelepet rendeltem, vadi uj, designos, amit ha lehetne is itthon kapni valoszinuleg 5x ennyibe kerulne. Igy postakoltseggel egyutt (holott az pont annyi volt mint a ket cucc osszesen) majdnem 1/3 annyiba kerult. Mostmar a csomagot varom :)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.04.17. 14:23:58

UPDATE: Nekem a mai napon megérkezett a fehér alapon türkizkék mintás Jordi Labanda pólóm. Én még nem láttam, de állítólag nem rossz :) Nem kellett se vámot fizetni, és 9 munkanap alatt ért ide Malajziából.
Lizi, ha megkaptad, akkor számolj be te is, hogy mik a tapasztalataid!

lizi 2008.04.17. 16:30:47

Rendben, majd updatelek en is :)
Apropo, Jordi Labanda... ha mar ugyis a kedvenced, szanhatnal neki egy postot, mert en (bar biztos szegyen) nem ismerem, es nem akarok tudatlan maradni :)

Zsófi 2008.04.23. 22:47:26

Nem rendeltem végül Mellisa gumicipőt mert az ebay-es seller is Braziliában volt.Igazából én meg azért estem neki az ebay-nek mert hazajött egy rokonom Amerikából és általa akartam lefaragni a postaköltséget. De mint kiderült Braziliából Amerikába vinni alig olcsóbb mint ide...grága volt így is ugy is..most egy Agatha Ruiz de La Prada táskával szemezek...mi lenne velünk internet nélkül?:)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.04.24. 09:30:33

Zsófi: képzeld nekem megjöttek a rendelt cuccaim (egy póló kivételével) és nagyon szépek. Majd a májusi fizumból is veszek pár cuccot :)
Agatha Ruiz de La Prada cuccokat én is nézek állandóan, de azért Jordi marad a kedvenc :)

lizi 2008.04.30. 10:58:16

Az igért update. Megérkeztt a csaptelepem és zuhanyom. Gyönyörűek, azt hiszem nem fognak egyik lakásban sem visszaköszönni, és ami mindennél fontosabb, nagyon jó minőségűek. Az igért 10-14 nap helyett 3 nap alatt, nagyon profin, bombabiztosan csomagolva érkeztek meg a csomagok Németországból.
Nagyon happy vagyok. :)

dzsuli 2008.05.29. 19:41:19

egy felső HongKongból és egy boardshort bátyónak Ausztráliából megérkezett, de egy ruhára még mindig várok New Yorkból:( vajon mennyi idő után kell végleg lemondnai róla?

Fanny 2008.12.10. 15:09:07

Hello!
Lattam hogy van kozuletek aki rendel az e bay-rol!
Szeretnek en is rendelni de ha lehet ugy oldanam meg hogyha valaki rendel szolok neki hogy ezt is rendelje meg es egy kis plusz penzt adnek neki erte!
Ha valakit erdekel akkor irjon a tondi29@freemail.hu ra
Elore is koszi az uziket!
Fanny

Anni. 2009.07.29. 16:19:59

Sziasztok:)
Hűha,hát én is szeretnék vásárolni az eBay-ről,de mivel csak 12 vagyok,nincs bankkártyám,meg PayPal-om se.Ha lehetne,én is úgy szeretném megoldani,mint az előttem író...:)adnék én is egy kis pluszpénzt,amiért megrendelted,meg minden,persze ha akarod:)
Mail: milianna@freemail.hu

Köszi:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása