OurFashion

Love or Hate: Armani görkori

2008.április.08. 09:49

fashionista

5 komment

Ki az aki görkörizik? És ki az, aki nem egysoros görkorit használ? És ki az aki nagyon gazdag? Ha mindegyik kérdésre hangos ÉN felkiáltással válaszoltál, akkor ez a Te sportszered! A többiek pedig csak szimplán mondják meg tetszik vagy sem az az Armani görkori??

www.emporioarmani.com

Megosztás:
5 komment

Címkék: armani love or hate

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zs 2008.04.08. 15:50:33

minden, ami armani jó, szép és KELL

**Anna** 2008.04.08. 21:55:24

azért ez szerintem nem így van.ugye nem komoly hogy te ezt hordanád?armani szerintem is...hát nem találok rá szavakat, de azért mindenki szokott mellényúlni

Eki 2008.04.09. 00:27:13

nekem nem tetszik.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.04.09. 09:45:50

Én elsőre és távolról inkább quadnak néztem (pirulás) és szerintem teljesen diszfunkcionális eszköz a görkorizáshoz.

zs 2008.04.09. 14:03:12

természetesen nem hordanám (lásd fashionista frappáns összefoglalója), egyben pediglen módosítok: minden, ami armani kell, hogy a gardróbom jó kedvű legyen :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása