... avagy az MTV és a The Body Shop összefogása az AIDS ellen.
Kötve hiszem, de azt megkockáztatom, hogy mostanában népszerű (és kőkemény business) lett az AIDS elleni harc és a divat összekapcsolása - lásd a RED termékeket (Armani, Gap, Apple, Converse, stb). Ez persze nem baj, csak mennyivel egyszerűbb lenne egyből átutalni egy alapítványnak azt az 2,8 fontot, nem?
De aki vásárlással akar segíteni az tegyen így! (Én is majdnem vettem már egy piros iPod nanot -csak és kizárólag segítő szándék által vezérelve.)
A kanadai MTV és a The Body Shop 'Get lippy' összefogásának eredménye egy guaranát tartalmazó ajakbalzsam lett. 5 fontért kapható, az eladásból befolyt összeget a Staying Alive alapítvány kapja majd meg, és "csókküldő" és "mozgasd a szád" kampány fog hozzá társulni az MTV-nek köszönhetően. Az ajakbalzsam egyébként a "community trade" jegyében zambiai méhviaszt és ghánai shea vajat tartalmaz.
Nektek mi a véleményetek? Az ilyen termékek vásárlása tényleg segíthet, vagy csak csepp a tengerben??
Via Bellasugar és www.thebodyshop.com
zs 2008.04.07. 21:04:42
ennyiért nekem sok, de!
volt az a karszalagos bohóckodás is a biciklistával (armstrong). na abban láttam rációt: sok kicsi sokra megy.
a cél viszont egyértelműen nemes. de sajnos szerintem csak csepp.
nem áramlik az információ. ezen kéne változtatni: a jövő nemzedékét kell felkészíteni hogy alive stayingelhessenek
cupp
Eki 2008.04.09. 00:28:48
fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.04.09. 09:43:59
www.moveyourlips.com/
Ugyanitt tudsz majd csókot is küldeni :)