OurFashion

Gumicsizma, zselécipő, kocsonyabalerina?

2008.április.02. 11:27

*Bianka*

13 komment

Azt már pár éve megszokhattuk, hogy néhányan télen gumicsizmában járnak. (Én nem.) Először jöttek az egyszínűek, aztán a pöttyösek, és csíkosak, majd nem volt megállás! Most már country gumicsizmát is vásárolhatunk a Faith-től. De a gumicsizma piac nyáron eléggé pangott, de csak eddig a pillantig, mivel megjelentek a tükörfordításban zselécipőnek és kocsonyabalerinának nevezett darabok. Én gumicipőnek nevezném ezt is. Még csak egyszínűben kaphattok, a kínált színek: fekete, sárga, pink, szürke és mélyzöld. Az ár 45 és 69 dollár között mozog (~8000-13000 Ft). Tehát nyugodtan megengedhetjük magunknak. Itthon még nem találkoztam ilyen lábbelivel, de valószínüsítem, hogy a H&M hamarosan behozza. Az egyik oldal ahonnan rendelhetsz: www.jcrew.com

Fashionista jóvoltából, időközben megtudtam, hogy a Chanel is készített zselé papucsot (ami szerintem azokra a strandszandálokra emlékeztet, amit azért hordunk, hogy ne szúrja meg a süni a lábunkat) és gumicsizmát is:
Megosztás:
13 komment

Címkék: cipő chanel gumicsizma

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eki 2008.04.02. 18:34:05

Bébi, javitsd ki a CHANELT a blogodban :) amúgy nekem tetszenek a zselécipők!

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.04.02. 18:42:33

köszi! és tudtam, hogy neked tetszeni fog :)

Barylike 2008.04.02. 19:29:57

A zselécipők még elmennek (a Chanelé kifejezetten szép), no de a gumicsizmáktól hidegrázásom van. :S
Nincs az a pénz h olyat fölvegyek.. :)

Scala 2008.04.02. 23:06:16

a Chane papucs tetszik. Szerintem van szép gumicsizma is, ezek a képeken nem igazán jönnek be.
A balerinák: hááát, bermudával vagy sorttal, strandon nyári sétához este...

Ildi 2008.04.03. 07:29:35

Nekem volt kiskoromban egy sárga gumicsizmám, nagyon szerettem. Annyira dizájnos volt (persze amellett, hogy sárga volt!), hogy a hóban olyan nyomot hagyott, mintha mezítláb járkált volna valaki. Imádtam!
Szóval ezek a gumi cipők, szandálok, papucsok nem újkeletűek, a komcsi időszakban minden gyerek lábán ez volt.
Most hordhatjuk felnőttként is! :)
Nekem egyébként a sárga, szívecskés belsejű tetszik, vajon mért....

zs 2008.04.03. 17:24:29

a gomicsizmikkel mindig is hadilábon álltam. egyszerűen nem az én világom. azt viszont be kell látni, hogy hihetetlenül praktikus
ezek a műanyag cipők meg nem tudom, hogy jönnek be a lábbőrünknek. egészséges ebben lenni egész nap 25 fokban?
a chanel papucs gyönyörűséges, de nagyon sírnék, ha süntüske menne/törne bele

Zsófi 2008.04.04. 09:25:48

Oké,bocsi nekem a szivecskés talpú sárga naon tetszik!!!De az nincs ott a honlapon.Honnan találtad????

Zsofi 2008.04.04. 13:33:47

Na már nagyon keresem a citromsárga szivecskét:)
Közben ezt leltem:


www.barneys.com/b/browse/product.s?productId=443619

zsofi 2008.04.04. 14:48:34

Látszik hogy ma unatkozom!:)
Megtaláltam és az egy híres Melissa!!Méghozzá a Sky.
Szóval ennyi.
www.melissaphilippines.com/content.php?Section=5&id=33

laggesz 2008.04.08. 16:49:06

Hát ez a Chanel csizma valami borzalmas!

niki 2008.04.23. 16:01:24

sziasztok! nem tud valaki boltokat mondani hol lehet szines szép utcai gumicsizmákat kapni ? fontos lenne légyszi irjatok ! köszi

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.04.23. 16:09:10

Szia Niki!
Németországi C&A-ban lehet kapni, érdemes a magyart is megnéni, illetve én egy Deichmann-Humanic és H&M kört futnék a helyedben, ha valahol kapni lehet, akkor ezek közül az egyik lesz az szerintem.
Fashionista
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása