OurFashion

Megjelenés előtt: 2OO8 nyarán így sminkelünk majd

2008.március.30. 11:54

fashionista

5 komment

Szépen lassan minden kozmetikai márka mutat izgalmas dolgokat a nyári szezonra. Előreláthatólag mindegyik márka áprilisban kezdi piacra dobni legfrissebb kollekcióit. Csábító színek, izgalmas tónusok, merész csomagolás-csak a pénztárcánk győzze. A kommentekben mondjátok el, hogy Ti melyiket választanátok!

A Clinique idén a tartósságra helyezi a hangsúlyt. A szájfényei és a krémes szemfestékei is makulátlan megjelenést garantálnak hosszú órákon át. De a legszebb darabja a kollekciónak a bronzosító púder-már alig várom, hogy megnézzem: a valóságban is olyan csillogó, mint a képen?

 

Mac. Heatherette. Tiszta 8O-as évek, disco fever, partiláz. A sminkkollekció bemutató partija is maga volt a csillogás és glamúr. A színek? Türkiz, bézs, rózsaszín, opálos pigmentek - egy látogatást megér a honlapjuk, hiszen annyiféle termékről van szó, hogy az egész blog kevés lenne a felsorolásukra. Traver Rains és Richie Rich egyénisége pedig - háát... nézzétek meg a videót is - magáért beszél. www.maccosmetics.com

 

A Lancomenál szerintem nem annyira kidolgozott ez a kollekció-vagy még hiányosak a forrásaim. Bronzosító, szemhéjpúder és semmi más-de azok legalább szépek. Főleg a csomagolásuk. Magunk közt vagyunk, így elárulhatom: nem vagyok elájulva ettől.

 

Plusz egy: Daria Werbovy is tervezett egy sminkkollekciót a Lancome-nak. Ha már úgyis az arcuk, ennyit legalább megtehet, igaz? Nálunk nem lesz elérhető, pedig megnézném alaposan, mert így képen nagyon tetszik! 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.03.30. 12:03:23

Nekem még mindig a Chanel a kedvenc, de a Lancome csomagolása nagyon tetszik, és a Cliniqe-nél a tartósság jön be.

Eki 2008.03.30. 12:04:04

Maradnék a Cliniquenél, bevált a minősége és a szinei is nagyon szépek. A nyolcvanas évek rózsaszin gumiromantikája kicsit már izzadságszagú nekem, maradok a letisztult designnál. :) HÖhö.

Scala 2008.03.31. 03:44:29

Clinique! What else?! :-)

zs 2008.03.31. 11:07:17

beleörődöttség vagy nem, de én loreál-párti vagyok
azt bírja a pénztárcám és meg is vagyok vele elégedve

mindezektől függetlenül, ha adnák, nem utasítanám el egyik általad említett kozmetikumot sem. :)

Zsófi 2008.05.10. 20:28:32

A Clinique bronzos oúder tényleg szépségesen csillogó!
Ma színes szempilla spirált akartam venni úgyhogy kipróbálgattam az összes nyári varázst..de hát az én pénztárcám is inkább a Bourjois lilája után nyúlt.
És nem is olyan jó mint amilyennek tűnik:(de ott nem láthattam mert szempillaspirált nem szabad kinyitni. Gonoszság.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása