OurFashion

Te vandál, ez neked szandál?

2008.március.28. 11:56

*Bianka*

6 komment

Amikor a márciusi kívánságlistámhoz (amit hamarosan láthattok) kerestem  a ready-to-wear kollekciókban valami szép szandált, akkor találtam  rá ezekre a darabokra! Úgy éreztem, hogy meg kell osztanom veletek! Félreértés ne essék, nekem nincs gondom a telitalpú cipőkkel, az is lehet finom és nőies. De nem ezek. Szerintem borzasztóak, és ráadásul ennyiért. Várom a véleményeket!

És  a hazai győztes: a Humanic által forgalmazott Vagabond szandál. Még nem tudok árat.
Megosztás:
6 komment

Címkék: szandál humanic vagabond chloé

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eki 2008.03.28. 12:34:00

hát nekem a fölső második pár erősen az általános iskolás éveket juttatja eszembe, amikor is a konyhásnéni osztogatta nekünk a menzán az ebédet, és határozottan ILYEN cipőt viselt.

zs 2008.03.28. 21:32:31

a maison martin nekem bacek bejön -ciki vagy nem (egy sötétkék csőnacival meg cuki felsővel)

Scala 2008.03.28. 23:55:21

Nálam is nyerő a Maison Martin, komolyan! De én sötétkék miniszoknyával... :-)
A többi viszont merénylet az ízlés és a szandálok ellen!

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.03.29. 16:12:04

lehet hogy az a gond hogy Maison Martin darabját nem tudom elképzelni lábon, de még mindig az a legjobb.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.03.30. 10:50:41

Attól a Vagabond borzalomtól nem tudok magamhoz térni...

Gamonte 2008.07.14. 11:37:28

Nem hétköznapi cuccok... Nem viselném egyiket sem, nem tetszenek, de mégis: odavagyok ezekért a furcsa formákért, izgalmas nézegetni, kitalálni, mi hogyan működhet rajtuk.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása