OurFashion

Kishercegnő pasztelban

2008.március.15. 16:36

*Bianka*

4 komment

Ha felveszem a világos sárga masnis ruhámat, amit az Orsayban vettem , igazi hercegnőnek érzem magam. Amikor tavaly hazavittem a boltból, úgy gondoltam, hogy ez csak a magam szórakoztatására lesz jó, mert a férfiak ezt  a kislányos stílust nem szeretik. Nagyot tévedtem. Ugyanis inkább megnéztek a sárga masnis, a térdemet épphogy kivillantó pamutruhában mint egy miniszoknyában és egy vadító piros felsőben. Ennek az az oka, hogy az idén tavasszal igen csak hódító pasztelszínű romantikus egyrészes ruhák sokkal finomabbak és nőiesebbek mint egy kihívó felső és egy alig takaró szoknya. A fehér, sárga és rózsaszín darabok nagyon jól fognak mutatni a barna bőrünkön nyáron, és garantálom hogy mindenki jól fogja magát érezni ezekben a darabokban. A fazonok általában nagyon hasonlóak, kihangsúlyozzák a derekat egy szalaggal, és a szoknyák általában kemény esésűek, és A vonalúak. Természetesen a kislányos elegancia nem csak a ruhák terén jelent meg a divatvilágban, hanem tavaszi kabátok, szoknyák és kiegészítők is bővítik ezt az irányzatot. Összegyűjtöttem Nektek pár ruhát, amiben igazán nőnek érezhetitek magatokat és dupla annyi lesz az önbizalmatok. Higgyétek el! Az én kedvencem a Ralph Lauren ruha és hozzá egy tuti LV táska sem maradhat el!  Segítségemre volt : www.shopstyle.com

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosalinda 2008.03.15. 18:16:26

LOUIS TÁSKÁT NEKEM IDE!ez nagyon jó!! amúgy imádom a ruhákat és tök jó hogy tettetek be ilyen olcsókat is! az Orsay kabát jó, láttam az árkádban!le a közönséges nőkkel ÉLJEN A FINOM NŐIESSÉG HAJRÁ CSAJOK!!!!!!!!tetszik a blogotok!bratyóm mondta, hogy hétvégén kint voltatok az index apán és hogy nagyon tetszene nekem és igaza lett 8-)

zs 2008.03.16. 11:19:25

csak egyetérteni tudok: a Ralph Lauren ruci isteni (főleg az említett LV táskával)

Via · http://urban-eve.hu 2008.03.16. 14:22:37

Nagyon szépek a ruhák, és jó látni, hogy barna hajúak a modellek - szerintem ehhez a stílushoz az jobban illik. :) LV táska gyönyörű!

Scala 2008.03.20. 05:37:55

Rlaph tényleg finom és tetszik. Többi nem igazán, plussza nekem LV-ból se ez kellene...
De éljenek a nőies nők, feltétlenül és mindenképp!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása