OurFashion

Vero-Moda – a dán, aki belopta magát a szívembe

2008.március.10. 23:17

*Bianka*

3 komment

Ezzel a márkával először Finnországban találkoztam Vaasa városában 2004-ben. Egy olyan pólot sikerült vennem, ami két évig senkinek sem tetszett, de mostanában meg vannak érte őrülve a barátnőim.Azóta reménykedtem, hogy egyszer itthon is vásárolhatom majd a dán divatcég darabjait. Hát eljött az idő! Az Aréna Plázában nem régen nyílt Peek and Cloppenburg behozta az 1987 óta létező márka darabjait az országba és kicsiny, de ütős részleget alakított ki áruháza alsó szintjén. Érdekes hogy az Európában méltán híres, 700 bolttal rendelkező Vero-Moda miért jut el ilyen nehezen a magyar vásárlókhoz. Az még fel sem merült, hogy Budapesten saját boltot nyissanak, holott már Szlovákiában és Horvátországban is van kirendeltségük. Egy időben a magyar Paris Boutique forgalmazta itthon a dán termékeket, amíg a cég tönkre nem ment.
Én alapvetően kedvelem a skandináv márkákat, az egyszerű és letisztult trendjeik miatt. Nem használnak óriási kígyó és sas mintákat vagy akár nonfiguratív kompozíciókat amik a nyakadtól a fenekedig tekerednek körbe rajtad. A világos színeket preferálják, finom anyagokkal, nőies fazonokkal. A Vero-Moda mindezt tökéletesen képviseli és ezenkívül, amiért a szívembe zárta magát, az az, hogy rengeteg egyrészes ruhát gyárt, ami az én kedvenc nyári viseletem. Magyarországi előnye, hogy nagyon kevesen ismerik a márkát, így nem fogtok minden darabbal szembe találkozni. Végül az elengedhetetlen tudni való:az árkategorizálása szerintem roppant barátságos. Angliában például már 30 fonttól (alig több mint 10 000 Ft) árulnak ruhákat. Itthon ez egy kicsit drágább, mivel a Peek and Cloppenburgnak is élnie kell valamiből.

Végül gondoltam jobb kedvetek lesz ettől az idézettől, amit a Vero-Moda honlapján találtam. A vezérigazgató vélemenye a cégről és a termékeiket viselő hölgyekről:

„Vero Moda is all about versatility, individuality and positivity. Vero Moda is for real
woman. Someone who active, on the go and the driver’s seat of life.”

Szerintem irány az Aréna Pláza és be the driver’s seat of life!


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vikuci 2008.03.11. 09:36:45

bejövök dolgozni és alig várom hátha hátha van valami új az ourfashionön és igeeen!imádlak titeket csajok!mentsváram lesztek mint a belga csoki. érzem. amúgy Vero-Moda még romániában is van nem értem hogy itt miért nincs és a Peek izé nem sok cuccot hoz be ahogy én láttam. Bár az a hely végre egy normális plész ahol lehet vásárolni. én sem szeretem a fenekemig érő sárkányokat!

zs 2008.03.12. 07:51:10

tegnap sikerült 200 forinért túrnom egy Vero Moda pólót, bár nem egy nagy etwas, szép kék

twm 2008.07.22. 15:28:25

En par hete vettem egy ausztriai outletben egy tökeletesen divatos vero moda felsöt, atletat es övet (együtt voltak) mindössze 2500 Ftert. Imadom az ilyet.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása