OurFashion

Kihagyhatatlan cipő trend!

2008.március.08. 18:36

*Bianka*

5 komment

Idén nem lett új cipőorr trend. Mivel idén nincs cipőorr. Egyszerű megoldás, és már nagyon vártuk, hogy újra divatba jöjjön anyukánk kedvenc fiatalkori lábbelije. Az én kedvencem Christian Louboutin kreációja. Sajnos ezt nem tudtam megvenni, de egy hasonlót már én is beszereztem pirosban! Bátran lányok, kihagyhatatlan és nagyon nőies! Én imádom!
Megosztás:
5 komment

Címkék: cipő christian louboutin

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BMWgirl 2008.03.08. 18:45:58

nekem már van csak nincs sarka abba nem lehet vezetni. neked nagyon alap a piros cipő látható

zs 2008.03.08. 23:07:41

meglesz, ígérem, meglesz!

Péterke 2008.03.09. 07:27:22

Hajrá csajok! Az első csinos nő akit meglátok ilyenben az utcán, az megkaphat Engem. :) Persze nem kell hogy ilyen csiricsáré CL legyen.

Scala 2008.03.09. 08:10:37

Éljen a nőies, elegáns, visszafogottan kihívó cipődivat.
Teret a szépségnek és letisztultságnak!

Koszi a blogot, most járok itt először, de még sokszor jövök, azt hiszem!

anyuci 2008.03.09. 09:54:32

Nekem is van. Fekete... Lakk...
Ragyog. Zárt orra van.
Már alig várom, hogy jó idő legyen!
:D
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása