OurFashion

Ourfashion RuhaMix

2008.március.07. 17:27

*Bianka*

5 komment

Összeállítottam Nektek 3 csini variációt tavaszra. A célom az volt, hogy 20 000 Ft alatt maradjak. Ez nem mindig sikerült.De azt a piros mango cipőt nem lehetett kihagyni!! Megértitek, ugye? Kommenteljetek bártan, hogy Nektek melyik darabok tetszenek! A ruhákra kattintva jobb egérgombbal a kép megjelenítése funkciót használjátok!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vikuci 2008.03.07. 17:52:31

jujj nekem a Csajszi nagyon tetszik és nagyon olcsó az a szürke ruha szerintem megrendelem!! nagyon jó a szürke és tök jó hogy most divat. a sárga nem tetszik. mármint a szín! amúgy nem tudjátok hogy a Duna Plaza vagy a Premier Outlet Mango Outlet a nagyobb?mióta van ez a blog? tetszik. a joy.hu -n hallottam rólatok

Barylike 2008.03.07. 19:26:00

Nem tudom melyik a nagyobb, mindenesetre a Duna Plaza sokkal jobban elérhető közlekedésileg. Premierbe sztem akkor éri meg elmenni, ha sok pénzed van elköltésre. :)
Amúgy az a Deichmannos sárga cipő tényleg csak annyiba kerül? Remélem van más szín, mert a sárgát én se szeretem, és nem is fogom hordani, hiába lesz ekkora divat. :)
Eddig király az oldal, remélem nem adod föl hamar a szerkesztését! :) Puszik

pradagirl 2008.03.07. 19:52:49

sziasztok!én a cosmo fórumban láttam ennek a blognak a linkjét. Hihetetlen jó!csináljátok még! tök rendes ez a Bianka hogy a tuti olcsó ruha tippeit megosztja velünk. Egyébként olyan sárga törpesarkú cipő nincs már sajnos! És szerintem is Duna Plaza Outlet bőven elég egy nagy bevásárláshoz is! A piros cipő nekem is alap. MINDEN nőnek kell olyan a szekrényébe!Szerintem a pasik is imádják a piros magassarkút! Remélem jó kis fórumozó brigád alakul itt!
ui: pradarol irjatok SOKAT

Zokohanger 2008.03.08. 18:43:22

hello!pasicuccokról nem fogtok írni?senki nem ír pedig vannak igényes srácok!csak lányok írtok?

zs 2008.03.08. 23:06:20

jelentés a DP Outletből: Ma voltam, és nem kíméli a pénztárcát, még nem éri meg kirobogni. (pólót azért vettem egyet)
nekem a fekete-fehér ruckó tetszik veri módon meg a Zara-cipi.
a citromsárga színnel mellesleg én is barátkozom még, de annyira jól tud állni másokon, hogy szerintem jól kijövünk majd!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása