Amikor nemrég a barátommal sétáltunk és meglátott egy Maseratit, ezt mondta: "Nekem egyszer lesz egy ilyenem!". Tehát vitának helye nem volt. Hasonló határozott érzéseket táplálok, amikor egy táskán, vagy egy pénztárcán meglátom a bűvös LV monogrammot. Louis Vuitton és cége táskában és egyéb kiegészítőkben számomra legyőzhetetlen. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy az összes kollekciójuk minden darabja kivétel nélkül tetszik. Pontosan ezért írok most is, ugyanis vegyes érzelmekkel fogadtam a 2008-as kampány nyitóképeit. A táskák véleményem szerint kissé merészre sikerültek. De, hogy a siker semmiképp se maradhasson el, Marc Jacobs és csapata egy eddig még nem látott reklámkampányt eszeltek ki. A táskagyár korábbi reklámarcai közé tartozott például Uma Thurman, Kate Moss és Gisele Bündchen is, tavaly pedig Scarlett Johanson hódított talpig LV-ben. De mit nekünk egy szupermodell? - gondolták a marketingesek - vegyünk inkább rögtön hatot, majd fektessük fel őket egy sportkocsira (amúgy ezt biztos hogy egy férfi találta ki)! A hat, méltán mondhatjuk, hogy világhírű szupermodell, Eva Herzigova, Natalia Vodianova, Angela Lindvall, Stephanie Seymour, Claudia Schiffer, Naomi Campbell együtt tényleg meghozza a kívánt hatást. A táskák és a ruhák olyan mesterien vannak összeválogatva, és annyira illenek az adott modell karakteréhez, hogy rögtön beleszeretünk. Annak ellenére, hogy a kollekcíó vagyányra és sportosra sikerült, a képekből árad az elegancia. Első ellenszenvem ellenére, azt hiszem mégiscsak kéne egy…..
A képeket Ti is letölthetitek a www.louisvuitton.com weboldalról.
zs 2008.03.03. 14:50:26
*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.03.03. 18:37:42
Barylike 2008.03.07. 19:37:04