OurFashion

Love or Hate? Jordi Labanda póló

2008.február.26. 13:08

fashionista

6 komment

A kedvenc spanyol grafikusom/dizájnerem Jordi Labanda a tolltervezésnél komplexebb teljesítményekre is képes. Ennek ékes bizonyítéka ez a pamutpóló, ami a 2008-as tavaszi nyári kollekciójának egyik darabja. Az arannyal nyomott lánc, és a klasszikus Jordi Labanda grafikákból álló mellény a szezon egyik legdivatosabb és leguniverzálisabb darabjának ígérkezik.

Az ára 56 euró (a mai banki középárfolyam szerint 14.784 Ft), és Te is megrendelheted a www.jordilabandastore.com oldalon.

Persze ha nem kattintasz a bankkártyádat lobogtatva a fenti linkre, akkor a kommentek közé írd be, hogy tetszik vagy nem az elefántos/méhkaskontyos póló?!

Megosztás:
6 komment

Címkék: jordi labanda love or hate

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MMMelinda 2008.02.26. 13:10:30

Én imááááááááááádom!

Lilo 2008.02.26. 19:16:09

Vaoaoaoaoaoao! Úgyse találtam még olyan mellényt ami jól állt volna!;)

zs 2008.02.26. 19:28:04

bár nem biztos, hogy nekem valló, a gardróbomba szívesen behelyezném, csakhogy kölcsön tudjam adni a Melindának meg a Lilinek

MMMelinda 2008.02.26. 19:29:58

Nagyon értékelném is, ha kölcsönadnád :)

zs 2008.02.27. 14:12:55

mondjuk ebben titkon reménykedtem
szervezhetnénk egy milánós divattúrát is, ha majd eljön az idő, hogy Labanda pólókat adunk-veszünk, nem??

zs 2008.02.27. 14:16:27

szabadjon megjegyeznem, hogy miután vizitáltam a fent említett honlapot, új szerelemre leltem: ez pediglen a Lady Nuit Jacket, AKAROOOOOM!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása