...de azért próbáld visszatartani, mert egy ezer dolláros nadrággal ez nem illik művelni.
Nos, ilyen mélyenszántó lett a Harvey Nichols kampánya, amiben a leárazásra próbálták felhívni a figyelmet. Ezt el is érték, ugyanis 24 órája ettől a kampánytól visszhangzik a sajtó, de nagyon megoszlanak a vélemények: egyesek szerint ez már szánalmas figyelemhajhászás, mások szerint viszont tényleg nagyon jó áraik vannak, és arra felhívni a figyelmet ez tökéletes megoldás.
A Harvey Nichols persze nem most először merészkedik ingoványos területre a kampányaival. A karácsonyi 'Walk of Shame' videójukat nagyon viccesnek találtam (ezt a filmet a Cannes Lions reklámversenyen a döntősök közé is válogatták), de valahogy pisifoltokat nem szívesen nézegetek egy reklámfotón sem.
Nektek hogy tetszik a polgárpukkasztás?
2012.06.12. 09:48:25