OurFashion

Akkora a leárazás, hogy összepisiled magad...

2012.június.12. 09:00

fashionista

1 komment

...de azért próbáld visszatartani, mert egy ezer dolláros nadrággal ez nem illik művelni.

Nos, ilyen mélyenszántó lett a Harvey Nichols kampánya, amiben a leárazásra próbálták felhívni a figyelmet. Ezt el is érték, ugyanis 24 órája ettől a kampánytól visszhangzik a sajtó, de nagyon megoszlanak a vélemények: egyesek szerint ez már szánalmas figyelemhajhászás, mások szerint viszont tényleg nagyon jó áraik vannak, és arra felhívni a figyelmet ez tökéletes megoldás.

A Harvey Nichols persze nem most először merészkedik ingoványos területre a kampányaival. A karácsonyi 'Walk of Shame' videójukat nagyon viccesnek találtam (ezt a filmet a Cannes Lions reklámversenyen a döntősök közé is válogatták), de valahogy pisifoltokat nem szívesen nézegetek egy reklámfotón sem.

Nektek hogy tetszik a polgárpukkasztás?

Via

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

groni 2012.06.12. 09:48:25

Röviden? Nem tetszik. Egy ilyen kampány inkább, hogy elriaszt.
designed by zawar.hu built by annajuli