OurFashion

Körkérdés: Ti mikor hordtátok utoljára két copfban a hajatokat?

2011.szeptember.14. 11:28

*Bianka*

7 komment

Én talán általános iskolában. A Taiwan-i Vogue legújabb kiadása a "prep school chic" stílushoz nyúlt hozzá legújabb fotósorozatuk elkészítésekor. A divatanyagban tökéletes kontrasztban van Tanya két copfban logó haja és a Prada, Louis Vuitton, Gucci és Chanel darabok, melyeket a stylist választott.

Ti mikor hordtátok utoljára két copfban a hajatokat?

Fotók forrása

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exclusive 2011.09.14. 11:36:06

Nekem tetszik. És szoktam is így hordani a hajam, persze nem fejtetőn összefogva, hanem tarkonál, és ott oldalratéve.

thebeat 2011.09.14. 11:44:08

jó a haja :)
de az utolsó kép úgy ahogy van, gyönyörű!!!

lady with an attitude 2011.09.15. 18:10:44

Nekem is tetszik, de egyáltalán nem kontraszt, tökéletesen illik a ruhákhoz és a képek hangulatához a frizura. (egyedül az utolsó, guccis képnél kontraszt)

Dr. Jula Watson 2011.09.15. 18:38:47

A modell elálló fülei alkotják a kontrasztot :D

Bee Boszy 2011.09.16. 20:42:28

Az első kép nagy-gy-gyon jó! De ezt a copfot -ÍGY- én sem vállalnám, pedig alaposan kihasználom "kislányos" oldalam: Kutyasétáltatáshoz, természetben csavargáshoz, otthoni takarításhoz, de olykor még az irodai munkához (persze szigorúan csak jeans day-kor) is bevállalom a két lófarkat... Olyan Holly Golightly-san (Audrey Hepburn - Breakfast at Tiffany's). - Cukin élégáncsos. :-)

2011.09.16. 21:33:51

Nekem egyáltalán nem tetszik, ha egy felnőtt nő így vagy bárhogy két copfban hordja a haját:/. Nem felvágásból idézek tőle, csak ezzel épp egyetértek:): "Manapság a fiatal nők vagy bohócnak öltöznek, vagy kislánynak... Rosszul teszik. A férfiak nem szeretik a tízéves kislányokat, akik pedig mégis szeretik, utána meg szokták fojtani őket..." /Coco Chanel/ És végül is a 80 éves nénikéket se szeretjük, ha 20 évesnek öltöznek, miért lenne jobb egy 25 éves egy 10 éves fejével;)? De ez csak az én szememet bántja, és legfeljebb én nem majd fogom két copfba a hajam:D!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása