OurFashion

YSL Pure Chromatics - azaz a 'legszívesebben kipróbálnám' kategória éllovasa

2011.március.31. 14:38

fashionista

2 komment

UPDATE: Szóljanak a fanfárok, mivel teljesült a vágyam: kipróbálhattam a jobb alsó sarokban látható arany-rózsaszín-zöld-lila palettát. Íme a tapasztalataim: szárazon tettem fel először ecset segítségével, amely szép volt, de valahogy még jobban sikerült az összhatás, finomabban oszlott el a festék, amikor csak az ujjbegyemmel dolgoztam el a szememen. A szín maga olyan intenzív, hogy csak az aranyszínt vittem fel a szemöldökcsontig, a többinél bőven elég a mozgó szemhéjra használni, mert ellenkező esetben túl sötét lenne a hatás.
A nedves felvitelnél valóban megtörtént az átalakulás, egészen krémszerű és még fémesebben csillogó lett egyetlen csepp víztől a szemfesték (Így tökéletesen jól tudtam használni tus helyettesítésére is, főleg a lila színt, ami kifejezetten sötétté vált). A szilikon applikátorral csíkok és ecsetbe ragadó tonnányi festék nélkül fel lehetett tenni a színeket, a felvitel után pedig ujjbeggyel satíroztam el az élesebb vonalakat.
Az értékítélet? Múlt héten kaptam meg, minden áldott nap használom azóta és gyanítom, még fogom is, hiszen rengeteg kombinációs lehetőséget rejt magában (például szintén gyönyörű, újszerű és elegáns hatása volt annak, amikor egy sima, szemceruzával húzott kontúrra feltettem az aranyat szárazon). Túlélt egy erdei csapatépítést (biciklizéssel, kötélmászással, eltévedéssel egyetemben) és ráadásul még anyukámat is ezzel  sminkeltem ki egy szombati koncetre. 

Ha ti is kipróbáltátok, osszátok meg a kommentekben, hogy nektek milyen tapasztalataitok voltak.

Igen, tudom, hogy nekem el kellene látogatnom az anonim sminkmániások egyesületébe egy elvonókúrára, de egyszerűen naponta jönnek ki a világcégek olyan szemfestékekkel, rúzsokkal vagy szájfényekkel, amelyekre azonnal lecsapnék, így egyelőre nem is akarom a függőségemet orvosolni.

Az új YSL Pure Chromatics paletták is ebbe, a 'KELL' kategóriába tartoznak: egyrészt a víz alapú technológiának köszönhetően a szemhéjfestékek nedvesen és szárazon is használhatók, de új módon hasznosítják a víz erejét: ahelyett, hogy felhígítanák a színeket, fokozzák azok intenzitását. A víz hatására a szemhéjpor lágy krémmé alakul, így még erőteljesebbé teszi a pigmenteket és metálfénnyel gazdagítja a hatást.

Ráadásul ennek a felvitelére egy különleges, rugalmas szilikonból készült applikátort is terveztek - engem ez is nagyon érdekel: vajon milyen hatást lehet elérni ezzel a típusú applikátorral? Ti próbáltatok már ilyet?

Egyébként a hatféle paletta az YSL meghatározó színeit, a kéket és a vöröset értelmezi újra a színeket pedig az arany köti össze, teszi egységessé. Nekem a jobb alsó sarokban lévő paletta a kedvencem a kvarcrózsaszín, a mély lila, az arany és a zöld kombinálásával: tökéletes összeállítás.

Az áruk 13.900 Ft lesz, és áprilistól kaphatóak majd a nagyobb drogériákban.

A képeket, az információkat és a kipróbált terméket is köszönjük a L'orealnak.

Megosztás:
2 komment

Címkék: beauty ysl smink

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Merty 2011.03.31. 19:31:46

Bocsi a kukacoskodásért, de ezekben hol a vörös? Mielőtt a képeket láttam, már megörültem, hogy végre valaki készít nem limitált kiadású és ezért már régen nem kapható vörös szemfestéket :(

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2011.04.01. 10:26:15

@Merty: nem kukacoskodsz :) azt írtam, hogy a "a hatféle paletta az YSL meghatározó színeit, a kéket és a vöröset értelmezi újra a színeket pedig az arany köti össze, teszi egységessé". Ez részletesebben, a termékleírást szó szerint idézve ezt jelenti:
"A paletták a különböző árnyalatok tökéletes egyensúlyát teremtik meg. YSL meghatározó színeit, a kéket és a vöröset értelmezik újra luxus hatású tónusokban.
Legyen szó ragyogó vagy metálos színekről, az arany marad az összekötő árnyalat a kollekcióban, s barokkos hatást keltve teszi még elegánsabbá a palettákat.

KÉK UTAZÁS
Az óceán mély tónusai párosítva a meleg, barna árnyalatokkal, a messze földi utazások emlékét idézik. A kollekcióban kék a gyöngyszürkével, az opálos fehérrel és a bézzsel játszik.

VÖRÖS ÉRZELMEK
Tüzet, szerelmet, szenvedélyt idéznek. A gránát árnyalatai a pink kvarccal, a mély lila szaténnal és a rózsaszínnel alkotnak gyönyörű kombinációt, de csodásan mutatnak a titán-szürkével, a zölddel és az arany-barnával is."
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása