OurFashion

A betiltott YSL Belle D'Opium reklám

2011.február.03. 14:09

fashionista

19 komment

Ma reggel olvastam a Kreatív oldalán, hogy a brit reklám-felügyeleti testület (Advertising Standards Authority) betiltotta a lenti YSL Belle D'Opium szpotot, mivel a hatóság szerint a modell, Melanie Thierry úgy viselkedik a reklámban, mintha drogok hatása alatt állna, sőt, az egyik jelenetben a kábítószer vénába injekciózását imitálja.
13 bejelentés érkezett eddig a szeptember óta sugárzott szpot miatt. Szerintem ezzel az erővel a videoklipek nagy részét illetve a divatfotók/reklámok sokaságát is be lehetne tiltani a képzőművészet bizonyos alkotásairól nem is beszélve, így egyátalán nem értek egyet a tilalommal, de persze a végső ítéletet most is rátok bízom:

Te betiltanád vagy sugároznád továbbra is?

Forrás: Kreatív, Kiss&Make up

Megosztás:
19 komment

Címkék: beauty ysl parfüm our ad

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nikopol · http://nikopol.blog.hu 2011.02.03. 17:35:36

nem tök mindegy, hogy Laurent vagy Deruyter?

Ibiza Hippie · http://shoesaremyloves.blog.hu/ 2011.02.03. 18:28:01

Eszembe sem jutna a drog, inkább csak hogy furán táncolgat magában.
De biztos én vagy a naiv.

AudreyKay 2011.02.03. 18:28:39

Szerintem ez az eddigi egyik legjobb parfüm reklám... Ennyi.

vettmalac 2011.02.03. 19:08:38

Javítsatok ki, de az ópium tudtommal nem intravénás drog.
Vagyis az a pár mikroszekundumig a karjához illesztett mutatóujj nem utalhat az ópiumfogyasztásra.
Mellesleg, ha nem tudom, hogy azt kell figyelni, hát dögöljek meg, ha kiszúrom.
Ennél még a vízállás jelentésben is több drogozásra utaló dolog van.

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.02.03. 19:08:46

Durván a drogozásra csábít, szinte szárnyakat a társadalomból kilépés önpusztító vágyának.

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2011.02.03. 19:13:44

Én azt látom, hogy egy szép nő meg akarja szekzualizáltatni magát.
Vagy az is kábítózásnak minősül?

suburbaNite 2011.02.03. 19:17:05

Hát legalább háromszor néztem meg normál tempón , egyszer kockáról-kockára. Igazából a normál tempónál nekem csak annyi szúrt szemet, hogy a csajszi felkarja el van kötve. És ez akarna valamiféle utalás lenni?! :D:D Kikockázva már talán jogos lehet a vád, mivel a csaj a vénájára mutat, majd kéjesen összerogy és fetreng. Ez erőteljes utalás, de max. azoknak, akik ebben élnek. Az átlag fogyasztó nem fogja intravénásan tolni ezt a szart az fix. Akármilyen homályban forog/fetreng ez a pics.

budai zöld 2011.02.03. 19:18:09

Szerintem prémium terméknél nem lenne szükség ennyire direkt utalásra, a kifinomult fogyasztó az Opium-ból is tudott volna asszociálni, vénaszúrás nélkül. Szóval nem jó reklám.

És nem is valami felelős reklám, mivel gondolom, 18 év alattiak is láthatják a reklámot és vásárolhatják a terméket.

Ennél könnyebb drogok élvezetére sem lehet utalni reklámban.

háztáji · http://haztajidizajn.blog.hu 2011.02.03. 19:41:06

Én nem a reklámot, hanem a Belle d'Opiumot tiltanám be. Tragédia.

parfümblog · http://parfum.blog.hu 2011.02.03. 19:41:23

Nevetséges, egyáltalán nem a kábítószerezésre asszociál az ember..a tánca pedig ugyanolyan, mint bármelyik sarki arab bárban...csak a neve miatt van felhajtás, ugyanúgy, mint a '70-es években, az anyaillat megjelenésekor.
Gucci Rush nevezetű parfümjét is nehezen akarták forgalmazni, mert az ismert drognak, a rush-nak is az a neve..

bread 2011.02.03. 20:00:46

ez a reklám simán béna, de bannelni? :D
hülye angolok, angol hülyék!

M, az állat 2011.02.03. 20:16:09

ezt nem betiltanám, hanem... sunáznám :3 már elnézést :D

gorillka 2011.02.03. 20:17:15

elég béna reklám, de nem a drog jut róla eszembe, nem is a szenvedély, hanem egy kifestett, szép ruhába felöltöztetett rsg gyakorlat...

Case · http://streetartbp.hu/ 2011.02.03. 21:01:58

Arról a mozdulatról önmagában persze, hogy nem jutna eszébe senkinek a drog... Ellenben a névvel, szöveggel ("I'm your addiction") és a mozgással együtt teljesen egyértelmű az utalás. A betiltás persze azért erős, de mindenképpen szerencsétlen és felesleges húzás volt a cég részéről.

Zöldszeműszörny 2011.02.03. 21:14:01

Hát ha külön nem hívjátok fel rá a figyelmem, tuti nem tűnik fel.
Nekem olyan mint bármely más reklám. Meg se látom őket.
Hülye angolok....

Hableány 2011.02.04. 09:58:40

Láttunk már millió erotikus reklámot, szerintem ez taszító még akkor is, ha nem gondolsz drogozásra. A szép reklám olyan, mint egy szép tűsarkú cipő. Ez a reklám olyan, mint egy magassarkú patacipő. Hát valakinek az tetszik:)

maggy 2011.02.04. 12:26:14

Hmm...nem lehet nem a drogra asszociálni,ha egyszerre a parfüm neve konkrétan az,hogy: OPIUM. De a "drog",nem csak drog,minthogy a "kábítószer" SEM CSAK az lehet,amit felszívsz/magadba fecskendezel.A szerelem is egyfajta drog. :P

micimacko007 2011.02.04. 15:14:44

szerintem abszolut nem eros a betiltas...az im a your addictiontol kezdve az opium nevig,minden a drogra utal..nekem nem tetszik maga a reklam,tul direkt , a modell se tetszik,es a ysltol tok keves..kicsit olyan mintha a 80as evekben keszult volna

Luna2 2011.04.15. 17:07:18

Ez a legjobb reklám a parfümnek, mert így már többet beszélnek róla! ;-) /szerintem/
designed by zawar.hu built by annajuli