OurFashion

Hétfői körkédés: Ti mit szeretnétek a Lanvin H&M kollekciójából?

2010.november.22. 15:49

*Bianka*

14 komment

Hát igen, eljött a nagy nap. Van aki már ma este odaül a H&M bolt elé egy hálózsákkal, hogy övé legyen a kiválasztott kabát? Biztos lesz ilyen megszállott, hiszen már ma is az eltolt kollekció debütálás miatt sok helyen 300-400 fős sorok álltak a boltok előtt világszerte.

Ti mit szeretnétek beszerezni a speciális kollekcióból?

Megosztás:
14 komment

Címkék: h&m lanvin

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

galoca_no1 2010.11.22. 15:52:02

A sárga ruhááát :) és a legalsó sorban az elsőt <3

☺Lili☺ 2010.11.22. 16:06:35

a sárga ruhát, a pink ruhát és a fekete tüll ruhát, de az előbbiek 40, az utóbbi 60ezer forintért nekem H&M minőségben nem hiszem, hogy adja. :(

luellla 2010.11.22. 17:02:35

szürke tüll, rózsaszín rövid, csípőn fekete szalag, alul első sor 2.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.11.22. 17:03:01

T-poló a 2. sorból :) az még megfizethető (9990 Ft)

A sárga és a rózsaszín aszimmetrikus ruha nekem is tetszik, de valszeg olyan sok jön majd velem szemben szilveszterkor, hogy sity-suty elillanna a Haute Couture életérzés.

GodMother · http://www.veszta.hu 2010.11.22. 18:33:22

Én vagyok az egyetlen akit ezek a ruhák nem igazán hoznak lázba? Nagyon vártam, hogy milyen lesz majd a Lanvin kollekció, de ezek a fodorcsodákat nem tudom elképzelni a ruhatáramban. A fekete tüllruha mondjuk egész jó, de biztos nem fogok a H&M előtt éjszakázni. :)
És a tavalyi Jimmy Choo h&m cipők sokkal jobban bejöttek.

Merty 2010.11.22. 21:20:34

Semmit. Alapból nem szeretem a Lanvint :(

Fashionlover 2010.11.23. 10:32:17

Kösz, de egyiket sem... meg aztán az ára, majd a fanatikusok elmennek és megveszik, h elmondhassák ilyenük is van! De minek??:D

LuPuS 2010.11.23. 13:28:42

Röviden szólva a férfi részleg úgy szar, ahogy van. Egy töki pompos többet ér, mint a kollekció egyes darabjai. Ehhez kár volt a LANVIN nevet adni.

A cipő ami hordható lenne a megfelelő színben nincs, csak a mai kor bohóc árnyalatában.

A téli kabát egyszerű,mint a faék ,műanyaggomb lefújva aranyszínű festékkel.

Az ingek és zakók óvódás méretben, meghatározott mennyiségű nyakkendő( amennyiben ezt akarok venni,akkor Gieves& Hawkes lesz a nyerő,akciósan lehet kapni ennyiért, amiért ezeket vesztegetik)

A női részlegen kifejezett nyugalom van, az előző hasonló nagyságú nevekkel kombinált kampány napjaihoz képest.(erről majd valamelyik hölgy ír élménybeszámolót)

Mélisande · http://melisandegyuruje.blog.hu 2010.11.23. 14:06:17

Én meg szeretem Lanvint, de ezeknek a rongyoknak a fotóiról is ordít a silány H&M minőség! Magyar dizájnerek cuccai között 1000x jobbat találtok ennyi pénzért.

☺Lili☺ 2010.11.23. 14:21:45

@LuPuS: :D:D töki pompos! megcsapott a vörösmarty téri haccacáré mi? :D

candyperfumegirl 2010.11.23. 20:10:13

Szerintem klassz volt az egész úgy, ahogy volt. Amire pályáztam (hosszított fazonú, lábas póló) megvettem a méretemben és még egy Lanvin vászontáskával is kiegészítettem. A koktélruhák és a szoknyák is tetszettek, de azokhoz a pénztárcámnak most nem volt kedve, mindenesetre jól néztek ki éálőben is. A H&M meg megadta a módját, én 7-re értem ki, és a 2. csoportba kerültem, de teljesen jól koordinálták az egészet. A várakozás alatt capucchinóval és meleg croissant-nal kínáltak folyamatosan (mindkettő Lanvin H&M-es zacskóban, illetve pohárban :), és kaptunk egy ajéndék vászontáskát meg egy szép padlizsánlila gyapjústólát is. (nagyon örültem neki!) Nekem nagyon jó élmény volt az eglész, mert korrekt votl a szervezés, a sorbanállásban meg rutinos koncertrejáró lévén már edzett vagyok, szóval a tolakodást jól viselem, a póló meg tényleg szuper, már a képről beleszertett, de előben még jobban tetszik. Mindent összefoglalva, megérte a várakozás, és valamilyen szinten még buli is volt. :)

Narratív komplexitás 2010.11.24. 11:15:23

Én pont az ilyen "gyársoros" ruhák miatt tervezem magam a ruháim.
Elnézve ezeket a színes rongyokat, egy -az átlagosnál husibb- lány fel sem vehetné, mert egy háznak nézne ki benne.
Tényleg ezekért tolakodtak itt Magyarországon?:)

Friedmann Juci 2010.11.24. 13:23:46

rettenetesek. még az alap hm kollekcióban is nyolcszor jobb ruhák vannak.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása