OurFashion

Oscar 2010 - akik az előbb kimaradtak

2010.március.08. 13:30

fashionista

3 komment

Sigourney Weaver
Ruha: Lanvin
Cipő: Jimmy Choo
Ékszer: Neil Lane
Ítélet: nem rossz. Az asszimetrikus, görög istennős Lanvin ruha színe telitalálat, a finom smink is passzol, de valahogy hiányérzetem van. 

Meryl Streep
Ruha: Chris March
Cipő: Jimmy Choo
Ítélet: Nagyon tetszik, hogy ebben a ruhában lazaság van, nem a szokásos, Oscarra jellemző hasbehúzós-mellkidobós feszélyezettség.

Rachel McAdams
Ruha: Elie Saab
Ítélet: Mintha egy impresszionista festmény ihlette volna a mintát, ezért különösen tetszik nekem ez a romantikus, tavasztündéres stílus.

Pénelopé Cruz
Ruha: Donna Karan
Ékszer: Chopard
Ítélet: először azt hittem, csak unalmas, de aztán megláttam a fejét, és így egyátalán nem tetszik. Pénelopé, tudsz te ennél sokkal jobb hajakat is csináltatni! Hogy valami pozitívat is mondjak, ez a burgundivörös árnyalat gyönyörű.

Charlize Theron
Ruha: Dior
Táska: Dior
Ítélet: Nagyon nem tetszik. Sem a mellrózsás ruha, sem a smink.

Forrás: Red Carpet Fashion Awards

Megosztás:
3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tündérbogyó 2010.03.08. 16:03:40

jaj, nem.
nem, nem, nem.
nem egy jó eresztés ez az idei...... valahogy egyik sem.

Fashionlover 2010.03.08. 17:23:38

Pénelopé Cruz és Rachel McAdams ruhái is nagyon jók!!!;)

zsizsika · http://zsuzsmox.blogspot.com/ 2010.03.09. 00:12:27

Nagyon vártam ezt az írásodat fashionista. Egy kereskedelmi csatorna bulvár műsorát kétszer néztem meg, direkt a ruhák miatt. Az itt lévő képek és az ott látott képek alapján a véleményem homlokegyenest más lett így estérekelvén.
A képek alapján az abszolult favorit Meryl Streep és Pénelopé Cruz.

A tv-ben viszont nekem nagyon tetszett Sandra Bullock, az itt lévő kép nem igaztán jó róla szerintem.
Aki nem tetszett a tv-ben Cameron Diaz az Oscar de la Renta estélyiben. Ellenben ezen a képen... határozottan jó.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása