OurFashion

A leghülyébb 'gyűjtsd össze mindet' kampány

2009.december.02. 17:01

fashionista

4 komment

Paul Smith nagyon helyes kis üveget tervezett az Evian hagyománynak számító ünnepi különkiadásához (a tavalyi Gaultier verziót itt találjátok, tavalyelőtt pedig Christian Lacroix palackja volt a sztár a karácsonyi asztalokon).

Szóval tényleg nincs semmi gond a tervezéssel, egyszerű, szerethető, színes, de az a felszólítás, hogy 'gyűjtsd össze mind az ötféle kupakszínben' egyszerűen nevetséges.

Sokkal jobban tetszene, ha csak a szimpatikus tervezőről és az Evianról szólna a kampány, nem pedig ilyen értelmetlen felszólítással próbálnának meg eladást növelni.

13.95 dollárba kerül egy palack - a színes csíkokat pedig organikus festékanyaggal nyomtatták.  

Forrás: LikeCool

Megosztás:
4 komment

Címkék: paul smith

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nutcracker 2009.12.02. 18:42:23

Nekem ez sokkal jobban tetszik, mint a tavalyi Gaultier-verzió, bár ezt inkább a húsvéti asztalra tudom elképzelni a maga vidám színeivel. Karácsonyra valóban a Lacroix illik/illett, szépen mutatott a feldíszített asztalunkon.

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2009.12.02. 20:18:33

NEKEM EZ KELL! már van Gaultier-es is :)

Ruka707 · http://nymph-of-death.livejournal.com/ 2009.12.02. 23:10:59

Egyetértek Nutcracker-rel, nekem is sokkal jobban tetszik, mint a tavalyi ^^

☺Lili☺ 2009.12.03. 17:29:47

szép. nekem inkább a szilveszteri szerpentinek jutottak eszembe, nade a kismamákon kívül nem sokan isznak olyankor ásványvizet általában! :)
designed by zawar.hu built by annajuli