OurFashion

Színes 2010, Woodstock kollekció és Helvetica kiadás - avagy mivel lehet levenni a lábamról

2009.július.19. 16:36

fashionista

8 komment

Amikor Bianka megírta a velencei utazását a blogon, a legjobban arra irigykedtem, hogy csodálatos emlékekkel tölti majd meg a a Moleskine City Notebookját. Aki már régóta ismer és/vagy rendszeresen olvassa a blogot, az tudja, hogy semmilyen ruha, ékszer vagy cipő sem tud annyira meghatni és levenni a lábamról, mint egy limitált szériás kiadású Moleskine jegyzetfüzet vagy határidőnapló. Tavaly az álmom egy piros, olasz lakkbőr határidőnapló volt  és még mindig, minden egyes nap örülök neki amikor bejegyzek egy megbeszélést, mozit, koncertet vagy bulit. A héten felfedeztem, hogy a Moleskine kihozta a 2010-es évre az új kollekcióját, én pedig megtaláltam az új szerelmemet: a Colour a Month határidőnaplót,  ami gyakorlatilag 12 színes Volantból áll, amiket szabadon variálva rendezhetsz össze egy évvé. Gyönyörű, nem igaz?

31 fontért Magyarországra is rendelhető a MojoLondon oldaláról.

Természetesen tudnék találni a jegyzetfüzetek közül is gyönyörűeket - a limitált kiadású Woodstock kollekció 4 tagjának bármelyik darabját elfogadnám (bár a kedvencem a 'LOVE' fantázianevű. A fesztivál 40. évfordulójára kiadott 3féle jegyzetfüzet és egy naptár borítója különleges, nyomott mintával díszített, és matricákat, posztereket adnak hozzá ajándékba. Sajnos csak Amerikában, a Barnes and Noble üzletekben kapható - ha valaki arra jár, nem hozna nekem egyet?

Egy másik kiadásba is beleszerettem: a Helvetica betűtípus tiszteletére kiadott fekete és piros jegyzetfüzetek egyszerűek, mégis szépek - a feketét kérném. Köszönöm. Megvásárolhatók a MoleskineAsia oldalán.

 

Forrás: MojoLondon, Moleskine, MoleskineAsia

 

Megosztás:
8 komment

Címkék: irodaszer moleskine

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zevaa 2009.07.19. 23:59:07

Moleskine - örök szerelem. :)
Gyönyörűek ezek az újak... is...

VKI · http://raknelkul.blog.hu 2009.07.20. 07:23:31

31 forintért már rendelem is azonnal!!!
Egyébként nekem is szerelmem a Moleskine!!!

LuPuS 2009.07.20. 10:14:03

Nos ebben a formában ,nekem tökéletesen megfelel a cég által készített.
Az erre fordítandó költségcsomagot inkább továbbítom a TH cipőm irányába....:D

vkorsi 2009.07.20. 15:15:42

nekem is nekem is !!!!!!

balazsman 2009.07.21. 12:03:07

sosem fogom megérteni, hogy miért kell füzetekbe beírogatni a tel.számokat meg időpontokat, amikor arra ott a sima vagy az "okos" telefon, ami még kisebb is ezeknél, és amúgy is mindig veled kell, hogy legyen (kiv. remeték)

adott életstílus mellett (blogolás, blogolvasás, stb.) a számítógépre is legalább naponta 2x ránéz az ember, így oda is fel- és be lehet írni mindent, ami kell (Outlook naptár és tsai)

Purell 2009.07.21. 12:09:28

Barnes and Noble szállit pestre is nem?

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.07.21. 12:25:44

@Purell: igen, de out of stock amelyik nekem tetszik :S
@balazsman: napi 8 órát ülök gép előtt. ha még a mozikat/fröccsözéseket is az outlookba írnám, begolyóznék. megértem aki a gépbe/telóba ír dolgokat, de én nem tartozom közéjük.

☺Lili☺ 2009.07.21. 12:46:53

most már mindent értek! a 'Colour a Month' tényleg csecse! bár én akárhányszor kezdtem beirogatni csinos kis füzetecskékbe a dolgokat annyiszor maradt abba. de lehet hogy kevesebb dolgot felejtenék akkor el...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása