A USE- unused tervezőcsapat nevét egyre többen ismerik az országban és a világon egyaránt. A márka képviselői Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András 2004-ben végeztek az Iparművészeti Egyetem öltözéktervező szakán, de ebben az évben több dolog is történt velük, mivel máris megalapították a USE divatmárkát és elnyerték az Év Fiatal Divattervezője címet is a Hungarian Fashion Awardson. 2005 a változás éve volt a csapat számára, hiszen azonkívül, hogy először jutottak ki a párizsi Fashion Week-re, egy berlini és egy New York-i show room is elkezdte árusítani ruháikat. 2007-ben már a tokiói Fashion Week-en is jelen voltak, ahol 200 márka közül a legjobb 10-be választották őket. Naphosszat sorolhatnám még az elért eredményeiket, de mégis fontosabbnak tartom elmondani a ma reggeli eseményeket.
Füzes Eszterékkel először egy címlapfotózáson találkoztam, ahol hamar elámultam, mivel a tervezőcsapatot átjárja a nyugalom, a kedvesség, az összehangoltság és az összeszokottság aurája, miközben hatalmas energiával, határozottsággal és kitartással rendelkeznek. Igazából mi más kell egy igazán sikeres, nemzetközi porondra lépő csapatnak? Talán egy nemzetközi világmárka, amivel közösen reklámozzák egymást. A USE ugyanis Roberto Cavalli, Nathalie Rykel és Manolo Blahnik után megtervezhette saját és egyben a magyarok Coca Cola Light palackját. A történetnek azonban itt még koránt sincs vége, ugyanis az együttműködés keretében egy tervezői versenyt is hirdettek. A helloyou.hu honlapon bárki tervezhet egy szerkesztőprogram segítségével egy pólót. Az elkészült darabok közül a USE és a zsűri többi tagja kiválasztja a legjobb tízet, amiből egy divatbemutatót szerveznek. A legjobb 10 terv forgalomba is kerül és a nyertesek egy 100 000 Ft-os vásárlási utalvánnyal is gazdagabbak lesznek.
Már a mai sajtóreggeli hangulatán is látszott, hogy mindenki nagyon büszke a csapatra, és elégedett, hogy Magyarországot végre egy arra méltó tervezőgárda képviseli. A lent látható videóban Füzes Eszter leírja, milyen is egy USE ruhát viselő ember, ki valójában a célcsoport, és örömmel hallgattam, hogy magamra ismerek. Igen, ők nekem és e blog olvasóinak terveznek és remélem, hogy ez az irányvonal fog felülkerekedni Magyarországon a következő években.
A korábbi Coca Cola palackok:
A USE Tweed Light palack:
A USE tervezőcsapat:
Az első videó a tervezők és a kampány bemutatásáról:
A második videó a szerkesztőrendszer használatáról:
Két kedvenc összeállításom az idei tavaszi USE kollekcióból:
A saját dedikált palackom:
Update: kép a sajtóreggeliről
További információk: www.use.co.hu
LuPuS 2009.05.13. 16:14:03
Ugyanúgy,ahogy a Matrjoska baba ez is, nálam ÖTÖS.
LuPuS 2009.05.13. 16:17:02
beryl 2009.05.13. 17:57:27
Laylaaa 2009.05.13. 20:26:09
wino 2009.05.13. 20:26:29
Hyden 2009.05.13. 22:02:02
jotesz 2009.05.14. 14:25:47
*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2009.05.14. 16:15:36
Lizzy01 2009.05.14. 19:10:24
A palackról:jó, de a ruháik még jobbak!
jotesz 2009.05.18. 11:16:27