OurFashion

A sztárok kedvenc tavaszi cipője

2009.április.21. 12:25

fashionista

13 komment

Szinte mindegyik női sztár lábain a Louis Vuitton tavaszi, Spicy nevű cipőkollekciójának egyik darabja látható mostanában - csak a hétvégén 3 hírességet kaptak lencsevégre valamelyik lábbeliben. Beyoncé a Sohoban vásárolt benne a férjével, Jay-Z-vel, Mischa Barton egy Herbel Essences fotózáson viselte (btw elég rosszul van felöltözve ezen a képen - főleg az óriási monogramos öv bántja a szememet), Barbara Lennie pedig a málagai filmfesztivál vörös szönyegén sétált benne.  

Természetesen Alexa Chungnak (óriási kedvencem), Victoria Beckhamnek, Heidi Klumnak is van egy a gardróbjában - és persze Madonnának is, aki először viselhette a lábán ezt a gyönyörűséget tavaly novemberben.

Ti melyiket cipőt kérnétek a kollekcióból? Nekem a kedvencem a piros pitonbőr, törzsi maszkos variáció - sajnos pont ez a legdrágább is (2770 dollár), de egyszerűbb változatok már 1500 dollártól kaphatóak. Mindegyik lábbelit a törzsi, etnikus hangulat ihlette, aranyszínű fémmel, gyöngyökkel, strasszokkal, bojtokkal, tollakkal díszítettek, és különleges bőrből készültek - bár engem pont ez rettent el, ugyanis az alsó sor középső cipője kecskegida ("baby goat") bőrből készült - Beyoncé ezt a modellt viseli. 

Forrás: Red Carpet Fashion Awards

Megosztás:
13 komment

Címkék: cipő louis vuitton

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

☺Lili☺ 2009.04.21. 12:44:45

Zsédán a második volt ugye? Nekem nem kellene egyik sem!

szivárványbaba 2009.04.21. 14:15:35

a 2. sor 3.-ja nyugodtan jöhet, bár az összes tetsik, de ez illik a legtöbb ruhámhoz...

Gemini 2009.04.21. 14:20:40

nem látom a képeket :(

Gemini 2009.04.21. 14:23:35

Na, már látom....jobb volt, míg nem láttam őket! :DDD Ízléstelen, túlzó, csicsás. Bantu-néger szerelés modern változata. :D

Lizzy01 2009.04.21. 16:05:16

nekem naggyon tetszenek.. na jó a leopárdmintás meg a lakk nem passzol sztem a koncepcióhoz

macimez 2009.04.21. 19:11:59

nekem a beyonce féle és a leopármintás kéne(: budapest utcáit úgyis ilyen cipőkre csináltál..

zteny 2009.04.21. 20:40:39

@☺Lili☺: kérdés.hol volt ilyen rajta?végignéztem az utolsó klippjét, de abban csak egy az utolsó balmain kollekcióból ismert szandált láttam, vagyis olyat ami hasonlított rá.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2009.04.21. 21:11:04

@zteny: a glamour women of the year díjátadón volt rajta.

Eki 2009.04.21. 23:29:51

UNDORíTÓÓÓ CIPŐŐK :) sztem.
Wáá, royal vodka reklám befigyel itt az oldalon?!

☺Lili☺ 2009.04.22. 11:23:03

@zteny: ahogy fashionista mondja! érdemes rákeresni mert iskolapéldája annak, hogy hiába Louis Vuitton az egész szerelésed, még nem biztos, hogy jól is áll!:)

zteny 2009.04.22. 17:25:24

@fashionista: @☺Lili☺: köszi szépen az infót.megnéztem és véleményem szerint a ruha béna, a cipő meg valahogy nem tetszik rajta.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása