OurFashion

A DKNY tavaszi kampányának fotósa: Scott Schumann aka. The Sartorialist

2009.január.08. 22:06

fashionista

5 komment

Bizony, az óriási kedvenc egy kis Gap kitérő után visszaállt a kamera mögé, és klasszikus Sartorialist stílusban kattintgatva készítette el a DKNY Jeans tavaszi/nyári kollekciójának divatfotóit. Scott Schumann kezei közt gyakorlatilag minden arannyá válik, így ez a hirdetés is jól sikerült: tényleg a hordható, de mégis egyedi öltözékekről szól. Olyan holmikról, amik akár szembe is jöhetnek velünk az utcán, és nem súgunk össze viselője mögött elborzadva, hanem irigyen konstatáljuk, hogy milyen csinos is ma.

Én pedig kérném a fekete blúzt, és a világos farmert cserébe, hogy ilyen szépeket írtam róluk.

Forrás: FashionIndie

 

Megosztás:
5 komment

Címkék: donna karan sartorialist

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eki 2009.01.08. 22:58:04

én a pasit kérem! :)

angyal9 2009.01.09. 07:28:15

Hú, én az összes ruhát! Nagyon jók!!!!!!!!!!!!!!!! Ezeket tényleg leht minde nap hordani.

suo tempore 2009.01.09. 11:17:46

a középső képen jó a csaj, kár,h a táskája nem látszik

pasikon az ilyen feszes ingek nem jönnek be, nekem olyan kisköcsögös, de nyilván a 20 év körül ez nem így jön le

rc_fan 2009.01.10. 09:24:36

abbol a szempontbol tenyleg jok ezek a kepek, hogy kozelinek erezhetjuk magunkhoz. ez azonban ket dolgot vet fel bennem: az egyik, hogy ez csak amitas, hiszen onmaga megis nagyon tavoli; elerhetoseget tekintve, amasik, hogy bar magam reszerol vagyodtam kozel erezni egy dizajner cuccot, a kepeket latva rajottem: attol van varazsa, hogy elerhetetlennek tunik, hogy olyan, lsd lv kollekcio fentebb, ami gyonyorkodtet es muveszi.
felreertes ne essek, ezek e goncok allati jok, es igazad van, barmikor szembejohetnek az utcan. en jobb orulnek, ga a tukromben integetne vissza a bluz-farmer cucc.hihihi
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása