OurFashion

Közeleg a báli szezon...

2008.november.11. 12:48

fashionista

15 komment

.. és ha esetleg ruhát szeretnétek magatoknak varratni, itt az ideje fazont, anyagot és varrónőt választani. Vagy ez túl macerás és inkább a vásárlás mellett maradtok?

Terveztek egyébként bálozni az idén? Operabál, jogászbál, stb? Esetleg több eseményre is elmentek? Meséljetek róla!

Inspirációként pedig íme néhány Salvatore Ferragamo ruha méregzöldben, ametisztlilában és klasszikus feketében, a tervező idei őszi-téli kollekciójából.

Képek a FashionBride oldalról

Megosztás:
15 komment

Címkék: ruha salvatore ferragamo

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

theba 2008.11.11. 14:47:59

nekem az utolsó,fekete darab nagyon tetszik,csak kicsit merész lenne egy bálra...amúgy én hétvégén megyek egy vidéki gólyabálba,29-én is egy pestibe,aztán még egy szalagavató bálba is hivatalos vagyok a volt sulimba...szóval lesz programom :) a ruhák meg már ki vannak találva(vettem őket,de volt,hogy varrattam régebben)

harcibarbi 2008.11.11. 15:03:35

A lila meg a zöld kell.

parajos tank 2008.11.11. 15:33:41

Nahát...ilyen sem volt még....nekem mindhárom ruci tetszik :) Csak nem értem, miért nem lehet már végre nőket rakni a ruhákba fogpiszkálók helyett :D

balazsman 2008.11.11. 15:36:56

ha ezek közül bármelyiket magára "ölti" egy töltöttgalamb magyarceleb vagy felső10ezer-feleség, akkor elég hülyén fog kinézni benne... pl. Pataki Attila (ex?) felesége van előttem, ahogy kibugyog egy ilyen neglizséből

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.11.11. 15:38:26

theba: milyen ruhákban bálozol majd? Meséld el!

balazsman: de legalább nevetnénk a képeken :)

harcibarbi 2008.11.11. 15:41:35

Mert nagyon-nagyon csúnya, ha a selyem, ill. hasonló finomságú anyag alatt hurkák hullámoznak, azér'.

parajos tank 2008.11.11. 15:45:12

Szóval csontsoványság és a hurkák között nincs átmenet....értem én. Sőt, lassan kirekesztett lesz az a nő, akinek mellei vannak, ne adj isten szélesebb csípője....feneke.....jesszus belegondolni is rossz :)

briginka 2008.11.11. 16:05:49

A zöld kéne. Jól áll nekem ez a szín, és azt hiszem az én dekoltázsomon jobban is mutatna:)

theba 2008.11.11. 19:10:33

a hétvégi gólyabálba egy fekete fűzőt vennék fel és egy ezüst hagyma szoknyát ami a térdemig ér,szürkés harisnyával és egy szép báli cipővel.
a másik bálra pedig vettem egy szép fekete estélyit,a kiegészítőkkel akarnám feldobni-amin még gondolkodom...
amúgy arra gondoltam küldök majd yourstyle-ba képet,hogy mindenki láthassa :)

Lizzy 2008.11.11. 19:53:03

gyönyörűek a ruhák, de az tényleg rejtély, hogy miért kell 55-60as derékbőségű modelleket alkalmazni

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.11.12. 07:16:38

theba: küldd a képet, mert arra a haymaszoknyára nagyon kíváncsi lettem!

angyal9 2008.11.12. 07:35:55

Nagyon szépek, imádom a szatént... gyönyörű az esése, a fénye...
Nekem van egy arany selyemszatén hagymaszoknyám, az is nagyon szép.
Szerintem Theba, nagyon jó választás a hagymaszoknya, mert állati csinos, és izgalmas, nem a szokványos... Hajrá.

angyal9 2008.11.12. 07:38:00

Ja, és tényleg átüt a ruhán (mert ezen az anyagon tényleg minten "átjön") a kiálló csípőcsontjuk!!! Ultragáz!!!
Van olyan, hogy nem gyűrődnek a hurkák, és nem is szúrja át a ruhát a kiálló csont... Azt az átmenetet kéne megtalálni. Úgy hívják szaknyelven, hogy egészséges.... ;)

Domesticdragon 2008.11.13. 07:47:59

hű de gyönyörűek!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása