OurFashion

Love or Hate? Marc Jacobs - szúnyoghálós táska

2008.augusztus.27. 11:18

fashionista

17 komment

Szerintem moszkitóban gazdag nyári éjszakákon jó szolgálatot tehet. 

Forrás: Bagsnob

 

Megosztás:
17 komment

Címkék: marc jacobs love or hate

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

óra faszon 2008.08.27. 11:47:09

ez mi ez ?

suo tempore 2008.08.27. 12:00:07

hát ez nem épp a legsikerültebb cikk lett, ugye te is érzed?

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.08.27. 12:09:59

Általában a "változatosság gyönyörködtet" elvét vallom, és mivel az utóbbi időben kicsit sokat szaporítottam a szót, úgy éreztem ideje volt egy minimalista posztnak. A love or hate rovatoknál meg úgyis egy kérdés hangzik el, tehát a kommentezők véleménye fontosabb, mint az enyém.
Előre szólok, ma még két ilyen szűkszavú bejegyzés várható tőlem.

suo tempore 2008.08.27. 12:34:13

nem a terjedelemmel volt bajom, kicsit erőltetettnek éreztem

de ki tudja...kicsit én is hisztisebb vagyok az átlagnál :)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.08.27. 12:39:16

Lehet, hogy igazad van, és az az egy mondat sem kellett volna :) Erősen gondolkoztam, hogy írjak-e egyátalán valamit a képhez és a címhez. Szerinted kivegyem?

Hecuba 2008.08.27. 12:56:07

Szerintem vicces. A mondat és a táska is. Én jót nevettem mindkettőn. Ami a mondat esetében bók, a táskára nézve viszont... hm.

coco 2008.08.27. 13:05:45

hozzátéve, hogy a moszkitó rövid i... ha már mondatot "elemzünk".

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.08.27. 13:08:58

Javítottam és öngyilkos is lettem :)

coco 2008.08.27. 14:31:14

nem szükséges, de szerintem ügyelnetek kéne a helyesírásra, minden postban van jó néhány szembeszökő hiba... ez rontja az összképet, pedig a blog igazán jó.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.08.27. 14:39:43

Figyelünk, amennyire az energiánkból telik, de a hibákból így is marad még néhány, mert ha van 5 percünk akkor inkább azonnal fellövünk egy postot, és nem ücsörgünk rajta nagyítóval a kezünkben, hogy nehogy hiba legyen benne.
Magyar szakot végeztem az ELTÉn, de a hibákat én is előbb észreveszem másnál, mint magamnál. Egyébként meg sohaabüdöséletben nem írtam, még le azt, hogy moszkitó, de mivel kiejtve hosszú az í ezért bátorkodtam ezt a szót így leírni.
A blog, mint műfaj meg szerintem ennyi hibát simán elbír. -persze lehet velem vitatkozni

coco 2008.08.27. 14:42:59

nem akarok vitatkozni. :) szerintem jó ez a blog, azért olvasom, nem azért, hogy kritizáljak, de ez is belefér, ha lehetőség adódik a kommentelésre. én is magyar szakot (is) végeztem az eltén, és a helyesírás a vesszőparipám, de lehet, hogy nem kéne - a mai nyelvészek mindenesetre sokkal megengedőbbek minden téren. :)

dézi 2008.08.27. 15:56:17

A képhez irt mondattal inkább az a gond,hogy már másnak eszébe jutott. Azért tegyük hozzá, más nem is igen juthat erről az ember eszébe. Ahogy irják is fent: forrás Bagsnob,cikk itt:
www.bagsnob.com/2008/08/marc_by_marc_jacobs_bow_clutch_1.html

suo tempore 2008.08.27. 17:32:14

engem inkább az zavar,h egy tematikus blognál illik semleges, objektív álláspontot felvenni, a finom gúny, poénkodás, fikázás többi fokozata inkább a kommentelők műfaja

ilyen esetekben egy rövid leírás, esetleg nekem tetszik/nem tetszik és ennyi

és ez nektek általában menni is szokott, ezért lepődtem meg, és ezt tettem szóvá

a helyesírás általában nem zavaró, elgépelések mindig vannak, de ezzel én elnéző vagyok :)))

zs 2008.08.27. 22:19:27

absolutely Love
a klasszik 'kisfeketécskéhez'

Ildi 2008.08.28. 07:22:42

Partyn, ha van egy kis ilyen hálós kalapod... Na ahhoz állati!!!
Tetszik.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása