OurFashion

A Louis Vuitton Damier Graphite színre lép!

2008.augusztus.18. 17:11

fashionista

7 komment

Ha valakinek elég sok pénze van, és ezt a blogot olvassa, akkor hirdessen nálunk akkor ez lehet az egyik legelegánsabb ajándék élete párjának. A híres, kockás LV-k most a barna és a fehér után grafitszürkébe öltöznek, és csodás férfikollekciót hoznak létre. Egyébként azt tudtátok, hogy a kockák 120 éves múlttal rendelkeznek a LV-nál, és régebbiek a klasszikus monogramos motívumnál?

A végeredmény egy nagyon maszkulin, kifinomult kollekció, amelyet a hét végétől világszerte megvásárolhatnak a legfrissebb trendre szomjas férfiak-vagy gondoskodó partnereik.

Via Bagsnob.

Megosztás:
7 komment

Címkék: louis vuitton férfi divat

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vkorsi 2008.08.18. 22:06:03

azt hiszema férjem kivágna egy ilyennel :) :) :)

én meg maradok az EPI bőrnél.

sem ez sem a monogram nem tetszik
(bár a világosnál egy fokkal szebb)

dzsuli 2008.08.19. 00:18:05

nekem ez nagyon tetszik!!!!
sőt talán eddig alegjobban, én imádnám ha ilyennek flangálna a pasim:)

diaz 2008.08.19. 07:05:45

Csatlakozom Orsihoz, nekem sem tetszik különösebben.
A páromat pedig tuti nem tudnám semmivel sem rávenni, hogy ilyet (egyáltalán táskát) hordjon.

dézi 2008.08.19. 09:38:06

Fashionista! Igen tudtam,egyik poszt alá le is irtam,hogy miért lett az LV mongram. Mert a kockákat elkezdték hamisitani.Vicces igaz? Már akkor is...

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.08.19. 10:37:31

Dézi!
Tényleg! Emlékszem is, hogy írtad, tökéletesen jól ismered a sztorit!

Ms Groutesque 2008.08.19. 12:30:53

nagyon jól néz ki, és nem szokott tetszeni, ha egy férfi táskát visel, de ezt el tudnám képzelni, jól mutat az utolsó képen a srácon.

vkorsi 2008.08.19. 22:38:47

ez a válltáska pasin nekem olyan "bölcsészes" - különösen így keresztben hordva.
egy szép bőr táska az már sokkal inkább nekik való. (vagy csak a körülöttem lévő pasikhoz ez illik)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása