OurFashion

YourStyle - dior és a turi és Enikő?

2008.augusztus.08. 11:16

*Bianka*

20 komment

"Sziasztok Lányok!

1.Kaptam egy Dior cipőt és táskát ajándékba a férjemtől. Love or hate?
Hordanátok-e?
2.A képen Enikőt látom vagy csak egy hozzá nagyon hasonló modellt? Hátha
Nektek jobb a szemetek. Megjelent a Woman's Weekly augusztusi szingapúri
kiadásában, mint példa arra,hogy divat a vastagabb szemöldök.

Üdv.
Bagsnob Dézi"

 

1. A táska nagyon helyes, felőlem abszolut love, a szandál is tetszik de csak  pár év múlva hordanám, még nem illik bele az összképembe. ( a férjed viszont nagyon figyelmes :) )

2. Megmondom őszintén nem tudom eldönteni, hogy a képen Mihalik Enikő van- e. Nektek ötlet?

"Tisztelt Szerkesztőség!Sziasztok!


Pénteken végre jó hosszú idő után sikerült eljutnom a kedvenc turkálómba(egy kis vidéki faluban található)és sikerült beszereznem egy-két gyöngyszemet,azt ami a legjobban tetszett,gondoltam megosztom Veletek:egy alkalmi,tiszta bőrből készült kistáskát,ami kemény 600 Ft-ba fájt :-)
Szerintem nagyon jó vétel volt,azóta is csak ezt nézegetem:-P
Kíváncsi vagyok a véleményekre!
Nagyon szeretem a blogotokat,további jó munkát!
Üdvözlettel:
Theba"

Megosztás:
20 komment

Címkék: táska szandál dior yourstyle

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.08.08. 11:43:11

Szerintem nem enikő van a képen, és a cipő hihetetlenül szép. Nekem a táska viszont túl babás, nem az én stílusom!

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2008.08.08. 11:56:49

tehát megosztoznánk testvériesen :)

dézi 2008.08.08. 12:19:28

A barna táska lehet,hogy eredeti krokodilbőr. Ezt nem lehet képről megállapitani,de esélyes. Jó szemed van! Szuper jó vétel!

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2008.08.08. 12:20:12

Igen, nem tudnánk összeveszni :)
Egyébként meg ne ülj a számítógép előtt, hanem menj pihizni, aludni, esetleg tvzni :)

Bridget 2008.08.08. 12:23:28

Gyönyörű táska és cipő a Diortól.
Theba táskája is szépséges.

Hecuba 2008.08.08. 12:34:14

A Diorok nagyon szépek, a másik táskát számomra elrontja az aranylánc.

dézi 2008.08.08. 12:36:06

Fashionista! Igen,hamar rájöttél,ez egy célzás ajándék volt, azért ez a masni,és babaszin,mivel motorral járok az ezzel együttjáró outfittal ami nem igazán nőies lehet,hogy igy próbál rávenni a nőiesebb öltözködésre:)))
De szerintem is feketeével hordható esetleg.

Hecuba 2008.08.08. 13:00:47

Kedves Dézi,
te Magyaro.-n élsz? :-)

Bridget 2008.08.08. 13:04:49

Szerintem pont az aranylánc illik a bőr fényes anyagához, így nagyon szép.
Ennyire jó cuccokat lehet turikban találni? Pesten hová érdemes bemenni turiszempontból?

Scala 2008.08.08. 13:26:53

Logós, vastagláncos és még Dior is... Nekem eléggé nem jön be... Bocsi.

theba 2008.08.08. 13:27:21

köszönöm :) amúgy nekem az arany pont tetszett rajta,attól olyan elegáns-ja, én is erősen nézegettem,hogy krokodilbőr-e,de sajnos csak odáig jutottam,hogy tuti,hogy igazi bőr,de,hogy milyen fajta...
jó turi : BP-en a Háda turi,a Podmaniczky környékén,a Fereczieknél a Garderobe,a Ruhagaléria a Kálvinnál....

amúgy Dézi papucsát én is elfogadnám :)

Lizi 2008.08.08. 13:53:39

Én alapvetően herótot kapok azoktól a ruhadaraboktól, ahol nagybetűs logó és márkanév szerepel. Szóval osztom Scala véleményét.

De Dézi, az a lényeg, hogy neked tetszen és ha magadénak érzed, hord nyugodt szivvel, mert nagyon figyelmes dolog a párodtól. :-)

ng 2008.08.08. 14:51:32

A képen nem Enikő van,hanem Anna Mariya Urazhevskaya.A Dior darabok nekem egyáltalán nem tetszenek,főleg a papucs.Nekem is a már említett okok miatt.A 600 forintos táska viszont jó vétel volt.: )

Aishwaya 2008.08.08. 19:36:24

Képzeljétek, ma én is láttam egy hasonló táskát a turiban, csak az sötétkék volt, de a lánc szintén arany és szintén ez a fazon és ez a minta. én 140sk-ért láttam ami kb. 1000Ft, de nem vettem meg, mert nincs mivel hordanom

dézi 2008.08.08. 21:04:59

ng! Köszönöm az orra volt gyanús,mert Enikőnek piszébb talán.Gondoltam,hogy lesz itt valaki akinek jó a szeme.
Ázsiában pedig szinte sajnos csak a logós megy, szerintem azért ,mert ami nem olyan azt itt nagyon meg sem veszik az üzletben. Más kultúrkör,nincs mit magyarázni. És ez a földrész magasan a legnagyobb felvevőpiaca a high fashion márkáknak.

Kataa 2008.08.08. 21:14:58

Én is szeretnék majd egyszer egy ilyen férjet:) Gratu hozzá;) Én sem szeretem annyira a monogrammos dolgokat, de ez cuki.
A barna táska pedig nagyon jó fogás volt! Nekem is bejön!

Eki 2008.08.08. 21:46:37

az tényleg nem az Enikő csaj. Dior- max a cipő jöhet, táska nem. a barnát meg abszolút nem hordanám. de milyen jó h vannak még olyan pasik akik ennyi pénzt kidobnak asszonypajtásra:) nekem is kéne egy ilyen:)

Ms Groutesque 2008.08.09. 10:57:30

sztem elég egyértelműen látszik,h. nem Enikő van a képen :O amúgy mindkét táska szép, a cipő nem tetszik.

suo tempore 2008.08.09. 15:53:48

egyik cucc sem az esetem, az aranyláncos krokodilos különösen nem

a diorban még van lehetőség...mondjuk motorosszerkóval kombinálva :DDD

én spec imádom a vad, sötét, "kommandós" dolgokat egy kis rózsaszínnel kombinálni

coco 2008.08.10. 12:45:08

mindegyik hate... a logós dolgok borzasztóak, a barna-arany pedig nem az esetem.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása